سپاه کارنامه درخشان و غرورآفرینی دارد


سپاه کارنامه درخشان و غرورآفرینی دارد

کرج- ایرنا- فرهنگیان و دانش آموزان استان البرز در پیام های مختلفی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تجلیل از شادت های سپاهیان اسلام ، کارنامه این نهاد انقلابی را درخشان توصیف کردند.

فرهنگیان و دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی البرز این پیام ها را به مناسبت سالروز تاسیس سپاه به فرمان حضرت امام خمینی (ره) دربستر شبکه شاد و سایرپیام رسان ها با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد عینی استکبار ستیزی منتشرکردند.

فعالان سنگرعلم و دانش ایران کوچک در این پیام ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نماد عینی بصیرت، جهاد، مردمداری و مظهر اراده ملی و روحیه استکبار ستیزی دانستند.

آنان این نیروی مردمی و انقلابی را مردان روزهای سخت و همیشه آماده باش معرفی کرده اند که با شجاعت و آمادگی کامل در تمام عرصه‌ها به انقلاب اسلامی و مردم خدمت می کنند.

پیام های فرهنگیان و دانش آموزان البرز بیانگر این مهم است که پیشگامی سپاهیان درمیدان‌های مختلف مورد نیاز کشور چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن الگویی برجسته در مقابل دیدگان مردم است که این روحیه ولایت مداری و خدمت قابل تحسین است.

آنان فعالیت خالصانه بسیج و سپاه در خدمت به مردم به خصوص در مناطق محروم را موجب حل بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی در سال‌های گذشته عنوان کردند.

فرهنگیان و دانش آموزان البرزی در پیام های خود حضور شجاعانه سپاهیان اسلام را در عرصه های دفاعی ، خدمت به مردم و حضور در صحنه های مختلف را ستودند.
آنان بر ترویج فرهنگ شهادت درجامعه و روحیه انقلابی که موجب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب در تمام ابعاد فرهنگی، نظامی و اقتصادی می شود نیز تاکید کردند.

فرهنگیان و دانش آموزان استان البرز نقش آفرینی درجبهه‌های دفاع مقدس، دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم، تثبیت قدرت باز دارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، حضور در جبهه مبارزه با تروریست‌ها و مزدوران استکبار و تقویت جبهه مقاومت را از جمله اقدامات و دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمردند.

استان البرز حدود ۲۵ هزار فرهنگی و ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ