مسابقه ورزشی کراس فیت در فردیس برگزار شد


مسابقه ورزشی کراس فیت در فردیس برگزار شد

کرج-ایرنا- رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان فردیس از برگزاری اولین دوره مسابقه ورزشی « کراس فیت » به صورت برخط در 2 بخش آقایان و بانوان این شهرستان خبر داد.

«کراس فیت یک روش بدنسازی بوده که به آن آمادگی جسمانی پیشرفته نیز گفته می شود و مکمل بدنسازی و تمام رشته های ورزشی است که از رشته های ژیمناستیک، وزنه برداری ، دو ، دوچرخه سواری و بقیه رشته های هوازی تشکیل شده است.

یوسف فتح آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ۶۰ ورزشکار حرفه ای در 2 بخش بانوان و آقایان به صورت برخط «آنلاین» در فضای مجازی با هم به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: در بخش آقایان مقام اول اکبر دینی، مقام دوم یوسف مرادی و مقام سوم بهزاد فکری بدست آورد.

رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان فردیس گفت: در بخش بانوان فریده امیدی، نیلوفر نوری و حدیثه پرستویی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

فتح آبادی گفت : ورزش کراس فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، سرعت، وزنه برداری به سبک قدرتی و المپیک، تمرین وزن بدن، ژیمناستیک و تمرین‌های استقامتی است.

وی هدف هیات ورزش های همگانی شهرستان فردیس از این مسابقات را بهره مندی مردم از آموزش ها و برنامه های این هیات دانست و افزود: کمیته کراس فیت این مسابقه را به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار کرد.

وی توضیح داد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ایستگاه های ورزش صبحگاهی فردیس تعطیل شدند و هیات ورزش های همگانی این شهرستان ویژه برنامه های ورزش صبحگاهی ، مسابقات ورزشی و آموزش ها را در قالب فیلم کوتاه در اختیار عموم مردم قرار می دهد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا