فعالان فضای مجازی نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری دارند


فعالان فضای مجازی نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری دارند

همدان- ایرنا- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: فعالان فضای مجازی، نقشی کلیدی و اثرگذار در افزایش مشارکت مردم و تحقق برگزاری انتخاباتی پرشور، حداکثری و هوشمندانه در 28 خرداد دارند.

به گزارش ایرنا، «اسدالله ربانی مهر» روز پنج‌شنبه در نشست با جمعی از فعالان فضای مجازی استان همدان، اظهار داشت: هر چند اولویت در اطلاع رسانی با رسانه های رسمی است اما نمی توان نسبت به فضای مجازی با توجه به گستردگی زیاد آن بی تفاوت بود، بنابراین باید از این ظرفیت در حوزه اطلاع رسانی استفاده کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان، فضای مجازی را به علت بالا بودن شمار مخاطبان یک فرصت و ظرفیت ویژه برشمرد و افزود: در یکسال اخیر کانال ها و شبکه های مجازی در زمینه اطلاع رسانی نقش مهم و اثرگذاری داشتند و به خوبی اخبار رسانه های رسمی کشور را در حوزه ملی و منطقه ای بازتاب دادند.

ربانی مهر ادامه داد: با این اوصاف فعالان فضای مجازی ظرفیت بسیار بالایی در ۲ حوزه کنترل شیوع ویروس کرونا و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند که باید از این ظرفیت به درستی برای تحقق اهداف موردنظر به خصوص در زمینه اطلاع رسانی و ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی به درستی استفاده کرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: بنابراین از فعالان فضای مجازی انتظار می رود در زمینه آگاهی بخشی به مردم در حوزه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و همچنین تحقق حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، مشارکتی فعال و اثربخش داشته باشند.

وی افزود: البته ضروری است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ساماندهی فعالان فضای مجازی در استان همدان اهتمام ویژه ای داشته و با صدور مجوز فعالیت، بر عملکرد شبکه ها و کانال های پرمخاطب در فضای مجازی نظارت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها