استاندار همدان: پاسداران در دفاع از آرمان‌های انقلاب مجاهدت کردند


استاندار همدان: پاسداران در دفاع از آرمان‌های انقلاب مجاهدت کردند

همدان- ایرنا- استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت که پاسداران در راستای عمل به تکلیف انقلابی خود و در دفاع و حراست از آرمان‌های انقلاب، ایثار و مجاهدت کردند.

به گزارش ایرنا، در پیام «سیدسعید شاهرخی» که نسخه ای از آن روز پنج شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمده است: دوم اردیبهشت ماه هر سال، یادآور تشکیل سپاه پاسداران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی با تدابیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی که هنوز مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی سپری نشده بود، تشکیل شد.

شاهرخی اظهار داشت: این نهاد به همت جوانان انقلابی و با هدف حراست از انقلاب نوپا و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و دسیسه‌های دشمنان شکل گرفت و از آن پس، هر جا که ضد انقلاب و استکبار جهانی قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام را داشتند، برای عمل به تکلیف خود حضور یافت و در دفاع و حراست از آرمان‌های انقلاب، مجاهدت کرد.

استاندار همدان در این پیام، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان به ویژه فرماندهان، پرسنل و سربازان سپاه انصارالحسین (ع) و مردم استان همدان تبریک گفت.

نهاد انقلابی سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ و با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) تاسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن