پارسال آزمون 35 درصد نازل های پخش کننده سی ان جی زنجان مردود شدند


پارسال آزمون 35 درصد نازل های پخش کننده سی ان جی زنجان مردود شدند

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: سال گذشته، تعداد 143 آزمون از نازلهای پخش کننده سی ان جی مستقر در استان، توسط بازرسان شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، انجام شد که در نتیجه این بازرسی ها 65 درصد نازل ها قبول و 35 درصد آنها مردود شدند.

سیروس صارمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جایگاه های سی ان جی باید نازل های خود را با معیارهای استاندارد، مطابقت دهند و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: بر این اساس گزارش آزمون های نازل های مردود برای بررسی و انجام اقدامات لازم به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال شده تا پس از تنظیم، دوباره مورد آزمون قرار گرفته و با کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها، امکان استفاده از این پخش کننده ها فراهم شود.

این مسوول، با اشاره به حساسیت و اهمیت ایمنی جایگاه های سی ان جی اظهار داشت: کنترل نازل های پخش کننده سی ان جی همواره به صورت دوره ای، توسط بازرسان شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود.

صارمی افزود: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها نیز طبق برنامه هر سه ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با همکاری کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد و یا هرگونه تخلف از سوی جایگاهداران سی ان جی نیز، موضوع را از طریق سامانه ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل استاندارد استان زنجان اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن