وزنه‌بردار زنجانی در مسابقات آسیایی ازبکستان مصدوم شد


وزنه‌بردار زنجانی در مسابقات آسیایی ازبکستان مصدوم شد

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: حسین سلطانی، وزنه بردار اعزامی از زنجان به رقابت‌های آسیایی ازبکستان از ناحیه آرنج دچار مصدومیت شد و از ادامه مسابقات بازماند.

غفار امانی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه شامگاه چهارشنبه در حین بلند کردن وزنه بر بالای سر برای این ورزشکار توانمند و شاخص ملی پوش زنجانی اتفاق افتاد و متاسفانه به علت مصدومیت از دور مسابقات خارج شد.

وی اظهار داشت: وقتی دست این ورزشکار زنجانی در حین اجرای حرکت سوم از آرنج به پشت چرخید این اتفاق ما را نگران کرد و به ناچار به خاطر آسیب دیدگی شدید از ادامه مسابقه محروم شد و امید برای کسب نشان از سوی سلطانی که در واقع یکی از امیدهای ایران بود رنگ باخت.

سرمربی تیم وزنه‌برداری استان زنجان نیز با تایید خبر این حادثه گفت: حسین سلطانی ورزشکار شایسته این استان در مسابقات آسیایی وزنه‌برداری که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، متاسفانه در حین اجرای حرکت سوم یک ضرب دچار در رفتگی از ناحیه آرنج دست چپ شد.

علی نصرتی، افزود: این وزنه بردار توانمند زنجانی که تجربه حضور در رقابت های برون مرزی را نیز در کارنامه خود دارد اگر در دسته وزنی ۸۱ کیلوگرم می توانست وزنه ۱۶۱ کیلوگرم را مهار کند در این صورت در جایگاه سوم قرار می گرفت که متاسفانه بخت با او یار نشد.

وی، اظهار داشت: هیات پزشکی ورزشی ایران بلافاصله پس از این اتفاق بر بالین این ورزشکار زنجانی ملی پوش حاضر شد که دکتر داوود باقری نایب رییس فدراسیون در حین انتقال این مصدم به مرکز درمانی، در رفتگی را جا انداخت و پزشکان معالج نیز محل مصدومیت را گچ گرفتند که حال باید تا سه هفته در این وضعیت بماند.

نصرتی، تصریح کرد: حسین پس از بازگشت به کشور توسط پزشکان متخصص مورد معاینه قرار گرفته و بسته به میزان و نوع مصدومیت تحت درمان و مداوا قرار خواهد گرفت که امید می رود این آسیب دیدگی چندان جدی نباشد.

وی افزود: این رقابت ها در رده بزرگسالان و از ۲۹ فروردین ماه به مدت قریب یک هفته در ازبکستان برگزار می شود و تیم ملی وزنه برداری ایران نیز در ۱۰ دسته وزنی مختلف شرکت و به مصاف حریفان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، این ورزشکار شایسته زنجانی در مسابقات وزنه برداری فجر کاپ گزینشی المپیک که بهمن ماه سال ۹۸ با حضور ۱۳ کشور خارجی در رشت (استان گیلان) برگزار شد با مهار وزنه ۱۵۷ کیلوگرم یک ضرب و ۱۹۰ کیلوگرم ۲ ضرب (در مجموع ۳۴۷کیلوگرم) موفق به کسب ۲ نشان برنز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی