6 کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته تسلیم کرونا شدند


6 کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته تسلیم کرونا شدند

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 6 نفر بر اثر ابتلا به کووید 19 فوت کردند، گفت: مجموع جان باختگان استان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و 622 نفر رسیده است.

«مهدی محمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد بیماران بستری کووید ۱۹ استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۶۳ نفر رسید که نسبت به روز قبل سه نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ مورد بیمار مثبت بستری و ۴۰۱ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۳۸ نفر افزایش داشته است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۸۸ نفر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند که نسبت به روز گذشته ۳۸ نفر افزایش یافته است.

وی همچنین اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۲۱۰ نفر با علایم بیماری کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۱۹ نفر بیشتر از روز گذشته است.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۳۰ فروردین رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن شهرستان های سنقر وکلیایی، گیلانغرب، کنگاور، پاوه، هرسین، اسلام آباد غرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلالث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

تاکنون بیش از ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به کادر درمان، سالمندان، جانبازان و افراد دارای بیماری سخت وارد کرمانشاه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس