ملت ایران همیشه قدردان فداکاری فرزندان غیور خود در سپاه پاسداران است


ملت ایران همیشه قدردان فداکاری فرزندان غیور خود در سپاه پاسداران است

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: خدمات شایسته پاسداران غیور و با ایمان، پیروان مکتب و نهضت حسینی، حافظان عزت و سربلندی ایران اسلامی، پس از انقلاب اسلامی همواره به عنوان آیینه‌تمام نمای فداکاری و شجاعت فراروی ملت ایران است و این مردم همیشه قدردان رشادت‌های فرزندان برومند خود هستند.

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه با صدور پیامی دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سبزپوشان غیور و مدافعان دلیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدان فداکار، ولایتمدار، بصیر و انقلابی را تبریک گفت و از خدمات ارزنده سپاه در مسیر عزت، امنیت، افتخار، سربلندی، سازندگی و توسعه استان تشکر کرد.

استاندار کرمانشاه در پیام خود آورده است: کارنامه درخشان این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی در هشت سال جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و بحران‌ها و حفاظت مقتدرانه از امنیت و عزت کشور نمایانگر ایثار و از خودگذشتگی جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بازوند افزود: امروز فرصتی فراهم شد که در سالروز تاسیس این نهاد برجسته، بیدار و پیشگام؛ یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه سردار و قهرمان ملت ایران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم و از پاسداران رشید سپاه اسلام که در مردانگی و فتوت سرآمد و الگو هستند و با نقش آفرینی در منطقه امنیت و آرامش ایران عزیز اسلامی را عزتمندانه حفظ کرده اند، خالصانه تشکر و قدردانی کنیم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: از مجاهدت ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر دفاع از این مرز و بوم در همیاری و همدلی مردم در بحران ها به ویژه مبارزه با بیماری کرونا نیز صمیمانه تقدیر می نمایم زیرا فداکارانه و با تمام وجود برای حفظ سلامت مردم پای کار آمدند.

بازوند در پایان پیام خود افزود: از خداوند متعال برای همه عزیزان و مجاهدان سختکوش این عرصه دوام توفیق و مجاهدت تحت زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت دارم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام (ره) تاسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار