فرمانده سپاه استان سمنان: پاسداران پیشتاز عرصه‌های توسعه کشور هستند


فرمانده سپاه استان سمنان: پاسداران پیشتاز عرصه‌های توسعه کشور هستند

سمنان- ایرنا- فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی پیشتاز توسعه است.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان روز پنجشنبه در پیام‌های خود، دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس ساه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه استان در پیام خود به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلابی اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص، مقتدر، وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی، شجاع، ازخودگذشته و پیشتاز در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است.

وی در ادامه متن این پیام آورده است: این روز خجسته را به همه ملت ایران به ویژه به سبزپوشان حماسه‌ساز سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت پیشوایی مقام معظم رهبری، این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق و مؤید باشد.

سپاه از جنس مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان هم در پیام خود تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) دانست و ابراز داشت: سپاه از جنس مردم است و ضرورت حضورش در همه عرصه‌ها همواره احساس می‌شود.

حسینی دیباجی در ادامه متن این پیام آورده است: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با توجه به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان، در اقدامی دوراندیشانه در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب رسماً تأسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان همچنین گفت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منشا تغییر معادلات مقاومت و ایستادگی در مقابل جبهه دشمنان و تثبیت نقش سپاه پاسداران در پاسخ به نیازهای امنیتی و دفاعی در مقابل جریان‌های تهدید کننده است.

در متن پیام حسینی دیباجی همچنین آمده است: سپاه پاسداران در صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، توانسته‌ است ضمن خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم از جمله فتنه داعش و تروریسم تکفیری، تهدیدات و خطرات را از ایران اسلامی و منطقه دور سازد.

وی در ادامه ابراز داشت: سپاه همچنین کارآمدی خود را درعرصه‌ پیشرفت‌های دفاعی به شایستگی نشان داده و همگام با سایر نیروهای مسلح، پایه‌های اقتدار ملت ایران را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداشه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: بی‌شک، اتهام زدن‌ها و کینه‌ورزی و اقدامات تروریستی وتحریم‌های آمریکا برضد این نهاد، ناشی از جایگاه و نقش حیاتی سپاه در اقتدار و حفظ امنیت ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه است و ملت ایران نیز همواره قدردان این تلاش‌ها بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر