رشد 168 درصدی کمک خیران به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دراصفهان


رشد 168 درصدی کمک خیران به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دراصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از رشد 168 درصدی کمک خیران به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دراصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا حبیبی بیان داشت: خیران نیک اندیش اصفهان که همواره پیشگام در انجام امور خیر بوده و به مصداق آیه شریفه 148 سوره مبارکه بقره «فَاستَبِقوا الخَیرات» هستند، امسال نیز در ایام ماه مبارک رمضان خوش درخشیدند و در هفت روز اول این ماه پر خیر و برکت با مشارکت در برنامه وزین و بی نظیر «یک شهر ضیافت» رشد ۱۸۰ درصدی در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رقم زدند.

وی در تشریح بیشتر این آمار افزود: این در حالیست که با جمع آوری مبلغی بالغ بر 869/203/527/28 ریال تعداد ۴۳ نفر زندانی از زندان های سطح استان آزاد و به آغوش گرم خانواده ها بازگشتند و این تعداد نیز رشدی بیش از ۲۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

این مقام مسئول گفت: بدهی این تعداد زندانی حدود 8 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که ۶۸ درصد آن از طریق اخذ رضایت و گذشت شکات و مابقی از طریق کمک‌های نقدی خیران به ستاد دیه استان، آورده مددجو، پذیرش اعسار و اعطای وام، تامین گردیده است.

عالی ترین مقام قوه قضاییه در استان با اشاره به اینکه کمک ها تنها معطوف به آزادی زندانیان نیست یادآور شد: بخشی از کمک‌های مردمی در زمینه اشتغال و حمایت از خانواده‌های زندانیان که به دلیل در حبس بودن سرپرست خود آسیب‌پذیرتر می‌شوند نیز اختصاص یافته است.

حبیبی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات ارزشمند ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان و صدا و سیمای مرکز استان سلامتی توفیق و خیر و برکت روز افزون برای خیران نیک اندیش از درگاه خداوند متعال مسألت نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی کراش ترین بازیگر سریال دلدادگان / سامان صفاری کیست؟