فرماندار مهاباد: سپاه نقش بی‌بدیلی در تامین امنیت و آرامش کشور دارد


فرماندار مهاباد: سپاه نقش بی‌بدیلی در تامین امنیت و آرامش کشور دارد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: سپاه پاسداران نقش بی بدیلی در تامین و برقراری امنیت و آرامش حاکم بر کشور داشته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

عارف خدرلو روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه مهاباد به مناسبت روز پاسدار ضمن قدردانی از نقش فعال این نیرو در تأمین امنیت این شهرستان اظهار داشت: سپاه در طول بیش از ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب بوده است.

وی امنیت پایدار را بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: حافظه تاریخی مردم قدرشناس ایران لحظه‌های گرانقدری از تلاش‌های ارزنده پاسداران برای حفاظت از امنیت، عزت و آرامش ثبت کرده است که هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به نقش مهم این نهاد در تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپاه پاسداران و در راس آن شهید سلیمانی در براندازی گروه تروریستی تکفیری نیز نقش موثر و ویژه ای را ایفا کرده و امروز سپاه در صحنه بین المللی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

خدرلو اضافه کرد: در داخل کشور هم کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده جدیت این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت‌های خویش است.

خدرلو با بیان اینکه سپاه و بسیج از بطن جامعه پای به عرصه گذاشته و نیرویی کاملا مردمی هستند افزود: ما نیز به عنوان مسوولان نظام، باید همچون سپاه، پاسدار و حافظ ارزش های انقلاب باشیم و در راستای اجرایی کردن منویات مقام عظمای ولایت گام برداریم.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در دوران مقابله با کرونا نیز با تمام امکانات خود به یاری مردم و بخش سلامت آمده و خدمات شایانی در امر اهدا و توزیع اقلام بهداشتی و بسته های غذایی در بین نیازمندان جامعه ارایه کردند.

فرماندار مهاباد: سپاه نقش بی‌بدیلی در تامین امنیت و آرامش کشور دارد

در ادامه این دیدار از سوی فرماندار مهاباد لوح تقدیری به فرمانده سپاه این شهرستان اهدا شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام (ره) تاسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا