عبور از شرایط اضطرار نیازمند همدلی و مشارکت همگانی است


عبور از شرایط اضطرار نیازمند همدلی و مشارکت همگانی است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار سنقر وکلیایی با اعلام شرایط اضطرار از سوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه، عبور و پشت سرگذاشتن و مدیریت هرچه بهتر شرایط موجود را نیازمند همدلی و مشارکت همگانی دانست.

به گزارش ایرنا، غلامرضا مرتضوی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا با قدردانی از زحمات کادر درمان و مردم، اعضای ستاد مدیریت کووید ۱۹ افزود: با وجود اینکه شرایط شیوع بیماری خوب نیست اما در این شهرستان شرایط تحت کنترل و مدیریت است.
رییس ستاد مدیریت کرونا در سنقر وکلیایی گفت: در روزهای گذشته روند بستری مبتلایان کرونا در بیمارستان به صورت افزایشی بود که امیدواریم با همراهی مردم شاهد روند کاهشی و تغییر رنگ شهرستان و رفع محدودیت‌ها باشیم.
فرماندار سنقر وکلیایی با بیان اینکه تمام محدودیت‌ها بواسطه شرایط برای هفته آینده تمدید می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت موجود برای شرایط بحرانی در نظر گرفته شده که امیدواریم نیاز به استفاده از این ظرفیت‌ها نباشد.
مرتضوی یادآور شد: مدیران اجرایی باید اهتمام ویژه در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان به صورت منسجم تر و پویاتر داشته باشند.
به گزارش ایرنا، آرامستان سنقر و میدان دام این شهرستان از جمله مواردی بود که کنترل آنها توسط شهرداری سنقر در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
اعلام دستورالعمل‌های ستاد مدیریت ملی و استانی مدیریت کرونا به مدیران شهرستان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۳۰ فروردین رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن شهرستان های سنقر وکلیایی، گیلانغرب، کنگاور، پاوه، هرسین، اسلام آباد غرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلالث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

تاکنون بیش از ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به کادر درمان، سالمندان، جانبازان و افراد دارای بیماری سخت وارد کرمانشاه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی