پیام تسلیت مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت برای درگذشت رئیس اچ‌اس‌ئی پتروشیمی پارس


پیام تسلیت مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت برای درگذشت رئیس اچ‌اس‌ئی پتروشیمی پارس

سید باقر مرتضوی، مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت، درگذشت محمود شریفی‌کیا، رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت پتروشیمی پارس را تسلیت گفت.

به گزارش شانا، در پیام تسلیت مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت به مناسبت درگذشت محمود شریفی‌کیا، رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت پتروشیمی پارس آمده است:

«با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت نابهنگام همکار عزیز و پرتلاش و متعهد صنعت نفت آقای مهندس محمود شریفی‌کیا، رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت پتروشیمی پارس موجب تاثر و تألم گردید.

مسئولیت‌پذیری، سخت‌کوشی و تعهد ایشان در طول دوران خدمت صادقانه در صنعت نفت کشور از جمله شرکت پالایش نفت بندرعباس، شرکت پتروشیمی پازارگاد و شرکت پتروشیمی پارس زبانزد یکایک همکاران عزیز است و به یقین آثار خدمات ارزشمند ایشان در صنعت نفت ماندگار خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل صنعت نفت این ضایعه تأسف‌بار را به خانواده معزز، همکاران و دوستان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح آن فقید سعید رحمت بی‌کران و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می‌نمایم.»

همچنین داود عمادی، مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی درگذشت مهندس محمود شریفی‌کیا، رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت پتروشیمی پارس را تسلیت گفت.

به گزارش نیپنا، در پیام تسلیت مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت نابهنگام دوست و همکار عزیزمان جناب آقای مهندس محمود شریفی‌کیا، رئیس اچ‌اس‌ئی شرکت پتروشیمی پارس را به کلیه همکاران صنعت پتروشیمی به‌ویژه مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی پارس و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

هرچند تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و شکیبایی چاره‌ای نیست.

از خداوند منان برای آن مرحوم سفرکرده غفران واسعه الهی و برای بازماندگان و همکاران صنعت پتروشیمی صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می‌نمایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد