نماینده دورود و ازنا: نظارت پویا و فعال اصل مهم در انتخابات است


نماینده دورود و ازنا:  نظارت پویا و فعال اصل مهم در انتخابات است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: صیانت از آرای مردم و نظارت پویا و فعال اصل مهم در برگزاری انتخابات است.

به گزارش ایرنا ، "حسین گودرزی" روز پنجشنبه در بازدید از دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی استان لرستان ، اظهار داشت: همه ما دنبال یک کار بزرگی هستیم که آن نتیجه انتخابات سالم است.

ویی یادآور شد: نظارت پویا و فعال اصل مهم در برگزاری انتخابات است و هرکجا اخلالی وجود دارد، نظارت باید ورود کرده و قانون را در اولویت قرار دهد.

گودرزی گفت: انتخابات در لرستان نیازمند فرهنگ سازی است زیرا در این استان نگاه طایفه ای، سیاسی، صنفی و غیره در بحث انتخابات مهم بوده و در این مدت هم ضرر زیادی استان متحمل شده است.

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان لرستان تصریح کرد: عملکرد دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان مطلوب بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: باید تلاش شود که مدیریت شهری بر مبنای شهروند محوری صورت گیرد و این کار مهم بر عهده نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

باقرپور حسینی دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان لرستان نیز در پایان گزارش عملکردی را در بخش‌های مختلف دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان لرستان را ارائه داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس