بابک مرادی بازی بعدی استقلال فیکس می شود ؟


بابک مرادی بازی بعدی استقلال فیکس می شود ؟

بابک مرادی ، هافبک استقلال تهران برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان به مرز آمادگی رسیده اما هنوز فرصت لازم را از سوی کادرفنی به دست نیاورده است. نوشته بابک مرادی بازی بعدی استقلال فیکس می شود ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بابک مرادی بازی بعدی استقلال فیکس می شود ؟

بابک مرادی در انتظار چراغ سبز فرهاد مجیدی
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۰
بابک مرادی بازی بعدی استقلال فیکس می شود ؟

بابک مرادی ، هافبک استقلال تهران برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان به مرز آمادگی رسیده اما هنوز فرصت لازم را از سوی کادرفنی به دست نیاورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در مصاف با الدحیل قطر با نتیجه ۴ بر سه شکست خورد و در این مسابقه هم فرهاد مجیدی از بابک مرادی ، وینگر چپ‌پای خلاق این تیم استفاده نکرد.

در حالیکه مجیدی برای بازی با الاهلی و الشرطه هم از مرادی استفاده نکرده بود به نظر می‌رسید برای مسابقه مقابل الدحیل در میان بازیکنان تعویضی قرار بگیرد اما او برای سومین بازی متوالی در لیگ قهرمانان نتوانست فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد.

مرادی در حالی از ترکیب استقلال دور شده که پیش از ابتلا به ویروس کرونا در ترکیب اصلی جای مناسبی پیدا کرده بود و مورد اعتماد کادرفنی قرار داشت. مرادی آخرین بار مقابل ماشین سازی تبریز به میدان رفت و همین بازی موجب شد تا او همانند همبازیانش به کرونا مبتلا شده و از شرایط آمادگی دور شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی