شهردار: املاک مسکونی و تجاری ملایر پلاک‌کوبی می‌شود


شهردار: املاک مسکونی و تجاری ملایر پلاک‌کوبی می‌شود

همدان- ایرنا- شهردار ملایر گفت: طرح ممیزی و پلاک‌کوبی املاک مسکونی و تجاری سطح شهر ملایر در راستای استقرار دولت الکترونیک و ارایه خدمات غیرحضوری به شهروندان از فردا /شنبه/ چهارم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

«حسین بابایی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به گسترش روزافزون ساخت و ساز واحدهای مسکونی و تجاری در سال‌های اخیر در شهر ملایر، اماکنی در سطح شهر وجود دارد که بدون پلاک هستند.

وی افزود: در این راستا شهرداری نسبت به ممیزی این املاک و نصب پلاک آنها برابر قانون نوسازی و عمران شهرداری اقدام کرده است که این امر موجب ارایه خدمات بهینه به شهروندان و سرعت‌بخشیدن در خدمت‌رسانی همچون آب، برق، گاز، تلفن، خدمات پستی و اورژانس و در نهایت جلب رضایت‌مندی شهروندان خواهد شد.

شهردار ملایر ادامه داد: آغاز این طرح از بلوک D شهرک ولیعصر(عج) انجام خواهد شد و شرکت پیمانکار این طرح برای نصب هر پلاک از صاحب املاک مبلغ ۱۵ هزار تومان دریافت می‌کند.

بابایی خواستار همراهی شهروندان با ماموران شهرداری در اجرای این طرح شد و بیان کرد: در حال حاضر ۹۰ هزار ملک در سطح شهر ملایر وجود دارد که پس از نصب این پلاک‌ها، ارایه هر نوع خدمت فقط با ارایه شماره پلاک ملک، میسر خواهد بود.

وی از شهروندان درخواست کرد: در حفظ و نگهداری پلاک‌های خود کوشا باشند تا متحمل مشکلاتی در این زمینه نشوند.

شهردار: املاک مسکونی و تجاری ملایر پلاک‌کوبی می‌شود

شهردار ملایر همچنین از تجمیع انبارهای متعدد در سازمان‌ها و واحدهای مختلف شهرداری در یک انبار مستقل و در یک مکان جدید خبر داد و گفت: سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری، حمل و نقل مسافر و بار، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و برخی از واحدهای شهرداری از جمله واحد برق و واحد ترافیک، مشمول این طرح هستند.

بابایی افزود: هرکدام از این سازمان‌ها تاکنون دارای انبار مستقلی برای قرار دادن اقلام مصرفی مورد نیاز خود بودند که به دلیل کنترل کم و بی‌نظمی، هدر رفت منابع و افزایش هزینه‌ها را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: این انبارها در یک انبار مرکزی و مستقل که ساختمان آن در چند ماه احداث شده است، تجمیع می‌شوند تا بتوان کنترل بهتری روی آنها داشته باشیم و از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

شهردار ملایر گفت: تمام اجناس و اقلام خریداری شده توسط شهرداری پس از ثبت در نرم‌افزار و اتوماسیون اداری با آخرین متدها و تکنولوژی‌های انبارداری و انبارگردانی به‌روز، در انبار جدید نگهداری می‌شود و همکاران از طریق سیستم اتوماسیون اداری به صورت سیستمی، می‌توانند درخواست کالا از انبار را ارایه دهند.

بابایی همچنین ساخت، راه‌اندازی و تجمیع این انبارها را از سوی نیروهای شهرداری قابل تقدیر خواند و بیان کرد: در حال حاضر تعداد اقلام موجود در انبار مشخص و حفظ و نگهداری هرچه بیشتر و بهتر این اموال میسر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403