گریت‌وال تانک 800، رولزرویس کولینان چینی‌ها!


گریت‌وال تانک 800، رولزرویس کولینان چینی‌ها!

گروه خودروسازی گریت‌وال چین به‌تازگی برند جدید تانک را برای عرضهٔ شاسی‌بلندهای مختلفی تأسیس کرده است. اولین محصول این برند تازه تأسیس، شاسی‌بلند آفرودی تانک 300 است که توانسته توجهات را به خود جلب کند. حال تانک محصول جدیدی بنام 800 را در قالب یک پروتوتایپ نزدیک به تولید در نمایشگاه شانگهای معرفی کرده است. … The post گریت‌وال تانک 800، رولزرویس...

گروه خودروسازی گریت‌وال چین به‌تازگی برند جدید تانک را برای عرضهٔ شاسی‌بلندهای مختلفی تأسیس کرده است. اولین محصول این برند تازه تأسیس، شاسی‌بلند آفرودی تانک ۳۰۰ است که توانسته توجهات را به خود جلب کند. حال تانک محصول جدیدی بنام ۸۰۰ را در قالب یک پروتوتایپ نزدیک به تولید در نمایشگاه شانگهای معرفی کرده است. این خودرو پرچم‌دار تانک خواهد بود و قصد دارد ویترینی برای نمایش توانایی‌ها و تکنولوژی‌های این برند چینی باشد.

گریت‌وال تانک 800، رولزرویس کولینان چینی‌ها!

تانک ۸۰۰ با جلوپنجرهٔ عظیم، چراغ‌های جلوی بزرگ و استایلی جعبه‌ای شکل، از تمام ویژگی‌های بارز یک شاسی‌بلند لوکس سلطنتی برخوردار است. در همین حال، ترکیب رنگ بنفش و طلایی این کانسپت هم جلوه‌ای شاهانه به آن بخشیده است. تانک ۸۰۰ به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 مجهز خواهد شد که توسط خود گریت‌وال توسعه یافته است. این موتور در کنار یک سیستم پلاگین‌هیبریدی قرار می‌گیرد که موجب افزایش قدرت و بهبود مصرف سوخت آن می‌شود. یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک هم نیروی این سیستم را به هر چهارچرخ منتقل می‌کند.

گریت‌وال تانک 800، رولزرویس کولینان چینی‌ها!

تانک ۸۰۰ در داخل با الهام از رولزرویس کولینان، به رو سقفی ستاره‌ای، درهای جلو و عقب برقی، پردهٔ پنجره‌های جانبی و صندلی‌های عقب فرست کلاس مجهز شده است. علاوه بر این، با استفاده از بهترین متریال مثل کریستال، فلز، چوب، چرم و حتی مخمل، کابین این شاسی‌بلند چینی بسیار مجلل شده است. تانک ۸۰۰ همچنین به تکنولوژی خودران سطح سه مجهز بوده و با برخورداری از سیستم تعلیق تطبیقی، وعدهٔ توانایی‌های آفرود را هم داده است. انتظار می‌رود نسخهٔ تولیدی تانک ۸۰۰ در سال ۲۰۲۲ راهی جاده‌های چین شود.

گریت‌وال تانک 800، رولزرویس کولینان چینی‌ها!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟