بوئینگ جنجالی ارمنستانی ایران را ترک کرد


بوئینگ جنجالی ارمنستانی ایران را ترک کرد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای بوئینگ 737 فلای ارمنیا پس از 51 روز و رفع تقص فنی امروز ایران را به مقصد ارمنستان ترک کرد. وی با اشاره به جوسازی رسانه‌های بیگانه مبنی بر ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 737 فلای ارمنیا در آسمان ایران، افزود: اقدامات لازم به منظور رفع نقص فنی بر روی هواپیمای مذکور که به دلیل فنی و به صورت برنامه ریزی نشده در...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بوئینگ جنجالی ارمنستانی ایران را ترک کرد

تسنیم: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ فلای ارمنیا پس از ۵۱ روز و رفع تقص فنی امروز ایران را به مقصد ارمنستان ترک کرد.

محمدحسن ذیبخش یادآور شد: 21 فوریه 2021 برابر با سوم اسفند 1399، یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ 737 شرکت هواپیمایی فلای ارمنیا به علامت ثبت EK-FAA در حال پرواز از فرودگاه استونی به مقصدی در امارات متحده عربی، به علت نقص فنی و پس از اعلام فرود اضطراری، در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

وی با اشاره به جوسازی رسانه‌های بیگانه مبنی بر ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 737 فلای ارمنیا در آسمان ایران، افزود: اقدامات لازم به منظور رفع نقص فنی بر روی هواپیمای مذکور که به دلیل فنی و به صورت برنامه ریزی نشده در فرودگاه مهرآباد به زمین نشسته بود، توسط تیم فنی کشور ارمنستان و با مساعدت های سازمان هواپیمایی کشوری ایران و هماهنگی مستمر با هواپیمایی کشوری ارمنستان به عمل آمد.

ذیبخش تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولیت ایمنی هواپیماها برعهده کشور ثبت کننده است با تایید هواپیمایی کشوری ارمنستان مبنی بر مجاز و ایمن بودن انجام پرواز از تهران به ایروان مجوز پرواز هواپیمای فوق صادر شد.

وی ادامه داد: بر این اساس ساعت 18:30 امروز مورخ 3اردیبهشت 1400 فرودگاه مهرآباد را ترک کرد و از فضای پروازی کشور خارج شد و هم اکنون در فرودگاه ایروان به زمین نشست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج