بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی


بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- واژگونی خودرو در جاده سبزوار با یک کشته، آغاز واکسیناسیون پاکبانان در تربت‌حیدریه و تصادف خودرو در نیشابور با یک کشته برخی خبرهای کوتاه روز جمعه در خراسان رضوی هستند.

سبزوار- واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در جاده سبزوار - شاهرود یک کشته و ۲ مصدوم به جا گذاشت. رییس جمعیت هلال احمر سبزوار روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی این حادثه که امروز در کیلومتر ۴۰ جاده سبزوار به شاهرود و در راه روستایی رخ داد، امدادگران هلال احمر به محل اعزام شدند. محمد علی جباری ثانی افزود: در این حادثه یک نفر بر اثر جراحت شدید سر صحنه جان باخت و ۲ مصدوم دیگر پس از کمک‌های اولیه به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

تربت‌حیدریه- معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی وزارت بهداشت، مرحله پنجم واکسیناسیون در مجموعه زیرپوشش این دانشگاه به ماموران پاکبان اختصاص دارد که پاکبانان بالای ۵۰ سال در اولویت هستند. ابراهیم تیموری افزود: بر این اساس و به مناسبت هفته سلامت اجرای واکسیناسیون پاکبانان به تعداد هزار و ۹۲۰ دز واکسن تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. وی با بیان اینکه تاکنون چهار مرحله واکسیناسیون انجام و در مجموع هزار و ۴۰۰ نفر واکسینه شده‌اند ادامه داد: جامعه هدف در معرض خطر در این چهار مرحله به ترتیب کادر درمان بخش کرونا، جانبازان بالای ۷۰ درصد، سالمندانی که به صورت تجمعی نگهداری می‌شوند و معلولانی بودند که از سوی بهزیستی معرفی شدند. معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: بر اساس جدول تعیین شده توسط وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صورت ارسال واکسن تا پایان آذر ماه امسال بیش از ۵۰ درصد جامعه هدف زیرپوشش این دانشگاه واکسن کرونا دریافت خواهند کرد. وی افزود: تاکنون چهار نوع واکسن به این دانشگاه اختصاص یافته که شامل اسپوتنیک‌وی (روسی) ، بهارات (هندی)، سینوفارم (چینی) و آسترازنکا ( از کره و سوئد) بوده است که هیچکدام از آنها عارضه جدی در پی نداشته ‌است.

نیشابور- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: براثر تصادف ۲ دستگاه موتورسیکلت با یک خودرو سواری سمند در جاده باغرود این شهر یک نفر کشته شد. به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ نیشابور مصطفی افشارنیک افزود: در پی اعلام این حادثه سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های شهری یک، پنج و ۶ به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات وارده در صحنه فوت کرد و سه مصدوم حادثه نیز پس از اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان پایگاه های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور انتقال یافتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا