جشن و پایکوبی در اردوی تراکتور ؛ طلسم 5 ساله شکست


جشن و پایکوبی در اردوی تراکتور ؛ طلسم 5 ساله شکست

سرانجام تراکتور موفق شد طلسم خود در لیگ قهرمانان آسیا را بشکند و با نتیجه 1 بر 0 از سد نیروی هوایی عراق بگذرد. این برتری در شرایطی به دست آمد که از آخرین برد تی تی ها در لیگ قهرمانان آسیا 5 سال می گذرد. نوشته جشن و پایکوبی در اردوی تراکتور ؛ طلسم 5 ساله شکست اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جشن و پایکوبی در اردوی تراکتور ؛ طلسم ۵ ساله شکست

اولین برد تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا پس از 5 سال با برتری 1 بر 0 برابر نیروی هوایی عراق
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰
جشن و پایکوبی در اردوی تراکتور ؛ طلسم 5 ساله شکست

سرانجام تراکتور موفق شد طلسم خود در لیگ قهرمانان آسیا را بشکند و با نتیجه ۱ بر ۰ از سد نیروی هوایی عراق بگذرد. این برتری در شرایطی به دست آمد که از آخرین برد تی تی ها در لیگ قهرمانان آسیا ۵ سال می گذرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، تراکتور موفق شد در یک بازی سخت برابر نیروی هوایی عراق با نتیجه یک – صفر پیروز شود تا بعد از ۵ سال در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی دست پیدا کرده باشد.

تراکتور آخرین بار در مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۱۶ لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسیده بود. شاگردان امیر قلعه ‌نویی آن سال در بازی برگشت برابر النصر امارات با نتیجه ۱-۳ به پیروزی رسیده بودند اما به خاطر باخت ۱-۴ در بازی رفت از دور رقابت ها کنار رفتند.

تراکتور در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ بدون کسب حتی یک برد از تورنمنت کنار رفت و با ۴ شکست و ۲ مساوی به کارش در آسیا خاتمه داد.

با احتساب ۳ تساوی تراکتور در ۳ بازی مقابل پاختاکور، الشارجه و نیروی هوایی عراق در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، قرمزپوشان تبریزی ۹ بازی بود که در لیگ قهرمانان آسیا پیروز نشده بودند و شاگردان رسول خطیبی در اولین بازی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ برابر نیروی هوایی عراق به یک پیروزی دشوار یک – صفر دست پیدا کردند.

شاگردان خطیبی در بازی امشب در دقیقه دو توسط مهدی تیکدری به گل رسیدند و اگر چه در دقیقه ۳۸ تیم عراقی ۱۰ نفره شد اما تراکتور در نیمه دوم از سوی تیم ۱۰ نفره نیروی هوایی عراق حسابی مورد فشار قرار گرفت منتهی ۳ امتیاز بازی در نهایت به حساب تراکتور واریز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟