«بسرا» و یک رقابت مهیج


«بسرا» و یک رقابت مهیج

«بسرا» اولین مستند مسابقه تلوزیونی سرود و نقالی کشور است که برای اولین بار در فصل دوم از تمام گروه های سرود فعال در کشور و افراد خوش صدا در اجراهای تک نفره دعوت به شرکت در این مسابقه بزرگ تلویزیونی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «بسرا» اولین مستند مسابقه ی تلوزیونی سرود و نقالی کشور است که برای اولین بار در فصل دوم از تمام گروه های سرود فعال در کشور و افراد خوش صدا در اجراهای تک نفره دعوت به شرکت در این مسابقه بزرگ تلویزیونی کرده است فعالان و مستعدین می توانند ویدیویی کوتاه ازاجرای خود را به آدرس سایت

www.besora.ir ارسال نمایند تا یکی از منتخبین هیئت داوران برای حضور در این رویداد بزرگ تلویزیونی باشند.
این رقابت مهیج برای 13تا 18 ساله ها ترتیب داده شده است و میزبان این رویداد مهم کشوری شبکه امید می باشد که فصل اول این مسابقه را به خوبی پشت سر گذاشته است.
بسرا مسابقه ای تخصصی است برای هر آنکس که در این رشته ی هنری استعداد و فعالیتی دارند.
قبلا این مسابقه به صورت همزمان در بخش نقالی ویژه دختران و سرود ویژه پسران به روی آنتن رفته است اما در فصل جدید خود مسابقه نقالی از مسابقه ی سرود جدا شده و قرار است به صورت کاملا مستقل پس از پخش مسابقه ی سرود به روی آنتن شبکه ی امید برود.
نقالی ویژه دختران و پسران نوجوان خواهد بود و علاقه مندان و مستعدین این هنر منتظر فراخوان این رقابت بزرگ بومی ملی باشند بزودی از طریق تیم برنامه ساز بسرا اعلام خواهد شد.
مسابقه ی بسرا به تهییه کنندگی و کارگردانی حسین لطفی نیک سردبیری الهه فیاضی و اجرای محمودرضا قدیریان و شکیبا میرسعیدی به تولید شبکه امید رسیده است.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)