ضرب طلای دسته 102 کیلوگرم وزنه برداری آسیا به نام ایران


ضرب طلای دسته 102 کیلوگرم وزنه برداری آسیا به نام ایران

ملی پوش وزنه برداری ایران مدال طلای مجموع رقابت‌های قهرمانی آسیا در دسته 102 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.

ضرب طلای دسته 102 کیلوگرم وزنه برداری آسیا به نام ایرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رقابت گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا با حضور رضا دهدار و رسول معتمدی دو ملی‌پوش کشورمان برگزار شد. در پایان مسابقات این دسته، معتمدی با مجموع ۴۰۰ کیلوگرم به مدال طلا رسید و دهدار با مجموع ۳۸۹ کیلوگرم در جایگاه چهارم ایستاد.

رضا دهدار در نخستین حرکت یک ضرب وزنه ۱۶۶ کیلوگرم را مهار کرد، در دومین حرکت وزنه ۱۷۲ کیلوگرم را بالای سر برد و در سومین حرکت وزنه ۱۷۵ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد تا مدال طلای حرکت یک ضرب را از آن خود کند.
وی در حرکت اول دوضرب ۲۰۶ کیلوگرم را بالای سر برد، سپس وزنه ۲۱۴ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد، اما در حرکت سوم نتوانست، وزنه ۲۱۹ کیلوگرم را مهار کند و در مجموع حرکات یک ضرب و دوضرب با ۳۸۹ کیلوگرم عنوان چهارم را بدست آورد.
اما رسول معتمدی دیگر وزنه بردار کشورمان در این دسته مقابل وزنه ۱۶۶ کیلوگرم در حرکت اول یک ضرب، ناموفق بود، اما در بار دوم با موفقیت این وزنه را ثبت کرد. وی در آخرین حرکت خود وزنه ۱۷۳ کیلوگرم را بالای سر برد تا به مدال برنز این بخش برسد.
معتمدی در حرکت اول دوضرب ۲۱۰ کیلوگرم، در حرکت دوم وزنه ۲۲۰ کیلوگرم و در حرکت سوم با وزنه ۲۲۷ کیلوگرمی موفق شد، مدال طلای دوضرب را از آن خود کند و در مجموع هم با زدن ۴۰۰ کیلوگرم وزنه صاحب مدال طلا شود.
پیکار‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا از ۲۸ فروردین در تاشکند ازبکستان آغاز شده است و تیم ملی ایران به جز نتایج امروز، تاکنون با کیانوش رستمی یک مدال طلا و یک نقره، سهراب مرادی با ۲ مدال نقره و یک برنز و میرمصطفی جوادی یک مدال برنز در حرکات یک ضرب، دوضرب و مجموع کسب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید