سه بیمار دیگر در خراسان جنوبی قربانی کرونا شدند/ شناسایی 279 بیمار جدید


سه بیمار دیگر در خراسان جنوبی قربانی کرونا شدند/ شناسایی 279  بیمار جدید

مهدی زاده گفت: در شبانه روز گذشته 279 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در خراسان جنوبی شناسایی شد که 27 نفر از آنها بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«کامبیز مهدی زاده» ظهر امروز (۴ اردیبهشت) در گفتگو با رسانه های گروهی استان با اشاره به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد:در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۵ آزمایش از افراد مشکوک و بستری در بیمارستان گرفته شد که از این تعداد نتیجه ۱۱۶ آزمایش مثبت بوده است و ۲۷ نفر از آنها بستری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: ۵۱ مورد از بیماران جدید شناسایی شده در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی مربوط به شهرستان بیرجند، چهار نفر سربیشه، ۲۴ نفر قاین، ۹ نفر فردوس، یک نفر درمیان، هفت نفر زیرکوه، یک نفر نهبندان، هفت نفر سرایان، یک نفر بشرویه، سه نفر خوسف و هشت نفر مربوط به شهرستان طبس است.

مهدی‌زاده گفت: همچنین در این مدت ۶۲۳ مورد تست سریع در استان انجام شد که از این طریق نیز ۱۶۳ مورد جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون نیز ۳۲۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۲۵ نفر آن‌ها مبتلا به کرونا و ۲۶ نفر از این بیماران کرونایی در بخش‌های آی سی یو نگهداری می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه حال پنج نفر از بیماران کرونایی بستری در آی سی یو، وخیم است، افزود: در شبانه روز گذشته با ثبت سه مورد فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی، تعداد قربانیان این ویروس منحوس در استان به ۸۰۹ نفر رسیده است.


پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج