توتو ولف: مرسدس آخرین تیم همیلتون خواهد بود


فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف معتقد است که سر لوئیس همیلتون فرمول یک را با مرسدس ترک خواهد کرد. همیلتون در سال 2013 تصمیم غیر منتظره ای گرفت و تیم فرمول یک مک‌لارن را به مقصد مرسدس ترک کرد. در آن دوره مرسدس با مشکلات متعددی رو به رو بود. اما در نهایت همان طور که زمان ثابت کرد، تیم فرمول یک مرسدس توانست خودش را نشان بدهد و...

فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس، توتو ولف معتقد است که سر لوئیس همیلتون فرمول یک را با مرسدس ترک خواهد کرد.

همیلتون در سال 2013 تصمیم غیر منتظره ای گرفت و تیم فرمول یک مک‌لارن را به مقصد مرسدس ترک کرد. در آن دوره مرسدس با مشکلات متعددی رو به رو بود.

اما در نهایت همان طور که زمان ثابت کرد، تیم فرمول یک مرسدس توانست خودش را نشان بدهد و قهرمانی فرمول یک را کسب کند. در واقع مرسدس تا به اینجای کار تمام فصل ها قوی ظاهر شده است و پشت سر هم قهرمانی های تیمی و رانندگان را کسب کرده است.

همیلتون با این تیم هفت قهرمانی به دست آورده است و به دنبال کسب هفتمین قهرمانی است تا رکورد مایکل شوماخر را پشت سر بگذارد و اگر موفق شود، یک سوال جدی مطرح خواهد شد و آن این است که آینده این راننده چه خواهد بود؟

لوئیس همیلتون نشان داده است که دوست دارد دنیای خارج از فرمول یک را هم تجربه کند و شاید بخواهد پس از شکستن رکورد شوماخر، از فرمول یک خارج شود. در هر صورت توتو ولف دلیلی برای خروج راننده بریتانیایی از مرسدس نمی‌بیند:

فکر می‌کنم مرسدس آخرین تیم او خواهد بود.

هیچ جای بهتری نسبت به مرسدس برای او نیست و ما هم امیدواریم که او با ما ادامه بدهد.

ما در کنار همدیگر عملکرد خوبی داشتیم و خیلی از موارد را با همدیگر جشن گرفتیم و تمام این موارد تا به امروز می‌گویند که باید به رقابت در کنار یکدیگر ادامه دهیم.

لوئیس همیلتون با قرارداد یکساله اش سوالات بسیاری را پیرامون آینده اش در فرمول یک به وجود آورد. این قرارداد یکساله در آستانه شروع پیش فصل 2021 امضا شد. توتو ولف نشان داده است که دوست دارد قرارداد های رانندگانش را خیلی زودتر از زمان لازم نهایی کند اما در هر صورت او هیچ شکی به تعهد راننده اش ندارد:

نه نه هیچ شکی به تعهد او ندارم.

او از رقابت بسیار لذت می‎‌برد. ما از همکاری با یکدیگر لذت میبریم و بارها در این مورد صحبت کرده ایم. اما او کاملا درست می گوید. شرایط همیشه یکسان نیست.

اولویت های جدیدی در زندگی همه ما به وجود می آید. او در مورد پایان دادن به مباحث نابرابری و نژادپرستانه بسیار جدی است.

فکر می کنم این انصاف است که به شخصی که هفت بار قهرمان جهان شده است، حق آزادی عمل در مورد آینده داده شود. چه او به مسابقه دادن ادامه بدهد و چه از پیست فاصله بگیرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)