طلسم هایی که در بازی با الدحیل شکسته نشد


طلسم هایی که در بازی با الدحیل شکسته نشد

استقلال بازهم در دیدار مقابل الدحیل قطر موفق به کسب پیروزی نشد.

به گزارش مشرق، هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی به اتمام رسید که در آخرین بازی، تیم فوتبال استقلال ایران در برابر تیم الدحیل قطر با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ متوقف شد و با هفت امتیاز در رده دوم گروه سوم جای گرفت.

استقلال در حالی به این نتیجه دست پیدا کرد که در بازی رفت با نتیجه چهار بر سه شکست خورده بود. این اولین تساوی شاگردان فرهاد مجیدی در این دوره از مسابقات بود که به دست آمد. آبی پوشان تهرانی حالا برای صعود باید در ۲ بازی باقیمانده مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق به بهترین نتیجه دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

داور اجازه می‌داد، استقلال پیروز میدان بود

این چهارمین تقابل استقلال و الدحیل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود که بازهم به پیروزی نماینده فوتبال کشورمان منجر نشد. تا به حال ۲ تساوی و ۲ شکست برای نماینده فوتبال کشورمان به دست آمده است. مجیدی هم برای سومین مرتبه به مصاف این تیم قطری رفت که دومین تساوی برایش حاصل شد.

الدحیل قطر بعد از باخت به پرسپولیس در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۱۸، دیگر به هیچ تیم ایرانی نباخته و در ۶ بازی به چهار برد و ۲ تساوی دست پیدا کرده است.

همچنین فرهاد مجیدی در دهمین تجربه سرمربیگری در لیگ قهرمانان آسیا به سومین تساوی دست پیدا کرد. پنج برد و ۲ باخت نیز برای این سرمربی ۴۴ ساله تا به اینجا به دست آمده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...