آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!


با توسعه صرافی های پیشرفته در بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ها بخش های مختلفی را در پلتفرم های خود ایجاد کردند که همین موضوع باعث رونق هرچه بیشتر این بازار شد. بخش‌هایی مثل معاملات مارجین، قراردادها . معاملات فیوچر، سرمایه گذاری‌های با سود ثابت و بسیاری از بخش‌های جذاب دیگر از جمله برنامه‌های توسعه‌ای و […]

آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس! - خانه سرمایه img.wp-smiley, img.emoji { display: inline !important; border: none !important; box-shadow: none !important; height: 1em !important; width: 1em !important; margin: 0 .07em !important; vertical-align: -0.1em !important; background: none !important; padding: 0 !important; } .single-post form#gform_3 #gform_submit_button_3:hover { background-color: #af1522; } .single-post form#gform_3 #gform_submit_button_3 { background-color: #be202e; color: white; } .single-post form#gform_3 li { margin: 0; } .single-post form#gform_3 { width: 65%; background-color: #f6f7f9; padding: 15px; border-radius: 10px; border: 1px solid #e7e7e8; }.single-post .row.bs-shortcode-row.bs-shortcode-row-3-column .col-xs-4 { width: 32%; float: right; margin-left: 1%; }.single .elementor-container.elementor-column-gap-default a { color: #da4b1b; }.single footer a { color: #3c3c3c !important; }.single section#comments { background-color: #f7f7f7; padding: 20px; margin: 50px 0; box-shadow: 0 0 5px #dadada; border-radius: 5px; }.single .comment-body { background-color: white; margin: 10px 0; border-right: 5px solid #d6d6d6; border-top-right-radius: 8px; border-bottom-right-radius: 8px; padding-left: 20px !important; }#comments ol.comment-list .children:before { font-size: 2em!important; }.single h3.title-comments { font-size: 23px; border-bottom: 5px solid #d6d6d6; padding-bottom: 10px; padding-right: 10px; } div#modal-6a930bf5 , div#modal-a29a6f1 { top: 15px !important; z-index:999999; }a.tgju-copyright { display: none; }.single ul.serieslist-ul li, .hnbgf ul li{ list-style:none !important }.post .wp-post-image { max-height: initial !important; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(3) { display: none; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(2) { height: 60px; } @media(min-width:768px) and (max-width:20000px){ a#mob_hn_blog_ad_mobile { display: none; }} @media(min-width:200px) and (max-width:768px){ .elementor-72337 .elementor-element.elementor-element-40c1d00a .elementor-nav-menu .elementor-item { margin-bottom: 10px; padding-bottom: 5px; } a#mob_hn_blog_ad { display: none; }a#mob_hn_blog_ad_mobile img { border-radius: 10px; width: 40%; float: right; }a#mob_hn_blog_ad_mobile { float: left; width: 100%; background-color: #1e1d56; border: 3px solid red; border-radius: 10px; }a#mob_hn_blog_ad_mobile span { color: white; margin: 15px 5px 0 5px; width: 55%; float: right; font-weight: 900; font-size: 21px; line-height: 30px; }span.butshow-more { font-size: 15px !important; background-color: #be202e; text-align: center; margin-top: 5px !important; border-radius: 3px; }}

آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!
آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!

با توسعه صرافی های پیشرفته در بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ها بخش های مختلفی را در پلتفرم های خود ایجاد کردند که همین موضوع باعث رونق هرچه بیشتر این بازار شد. بخش‌هایی مثل معاملات مارجین، قراردادها . معاملات فیوچر، سرمایه گذاری‌های با سود ثابت و بسیاری از بخش‌های جذاب دیگر از جمله برنامه‌های توسعه‌ای و پر مخاطب موجود در صرافی‌های معتبر است. در مطلب به بررسی معاملات اهرم دار و پر ریسک فیوچر در صرافی کوینکس می‌پردازیم. فیوچرز کوینکس بخشی است در صرافی کوینکس که اجازه معامله با لوریج یا اهرم در قالب پیش بینی صعود قیمت یا ریزش قیمت می‌دهد. معامله در این حالت برای معامله‌گران حرفه‌ای با استفاده از استراتژی‌های long و short بسیار هیجان‌انگیز و سودآور خواهد بود. قراردادهای آتی یا فیوچرز تحت عنوان perpetual در سایت صرافی نمایش داده می‌شوند.

درواقع این قراردادها بر اساس قیمت و تاریخی که معامله‌گران مشخص می‌کنند، در آینده خریدوفروش می‌شوند. در ادامه مطلب قصد داریم با آموزش صرافی کوینکس، نحوه معامله در حساب فیوچرز را آموزش دهیم.

معاملات فیوچرز کوینکس

در قسمت فیوچرز کوینکس و یا perpetual صرافی کوینکس، شما می‌توانید پولی را از فردی قرض کرده و با افزودن دارایی خود به پولی که قرض گرفته‌اید، معاملات موردنظرتان را انجام دهید. معاملات فیوچرز کوینکس تاریخ انقضا نداشته و تا هرزمانی که مایل باشید، این معاملات قابلیت اجرایی شدن دارند. در خصوص این نوع معاملات دو نکته مهم وجود دارد:

سود حاصل از معاملات متعلق به شما خواهد بود، اما در عوض کارمزد از شما کسر خواهد شد. اگر متضرر شوید میزان ضرر از دارایی اصلی شما کسر می‌شود.

در ادامه با آموزش کوینکس چگونگی سود و ضرر در این بخش‌ را توضیح خواهیم داد.

فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس

آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!

مارجین در صرافی کوینکس مانند بخش فیوچرز عمل می‌کند. به‌این‌ترتیب در بخش مارجین نیز پولی را قرض کرده و با اضافه کردن آن به دارایی خود وارد معامله می‌شوید. باوجود شباهت اساسی بین این دو، مارجین و فیوچرز کوینکس تفاوت‌های مهمی با یکدیگر دارند. این تفاوت‌ها عبارت‌اند از:

ضریب اهرم (Leverage)

در بخش معاملات صرافی کوینکس، قسمتی به نام leverage یا ضریب اهرم وجود دارد. ضریب اهرم دارایی شما را در عددهای مختلفی ضرب می‌کند. در واقع این عددها وام‌ها و پول‌های قرضی سایت به شما هستند. با پول وام گرفته‌شده امکان انجام معاملات وجود دارد. یکی از تفاوت‌های مارجین و فیوچرز در ضریب اهرم آن‌ها است. به‌این‌ترتیب که:

Leverage در بخش مارجین بیت کوین حداکثر ۵x و برای سایر ارزهای دیجیتال ۴x و کمتر از آن است. leverage در بخش فیوچرز برای بیت کوین حداکثر ۱۰۰x و برای سایر ارزهای دیجیتال تا ۵۰x است. محاسبه کارمزدها

چگونگی محاسبه کارمزد از دیگر تفاوت‌های اصلی بخش فیوچرز کوینکس و مارجین بشمار می‌آید.

در فیوچرز کارمزد به‌صورت ساعتی محاسبه‌شده می‌شود. کارمزد فیوچرز بسیار کمتر از اکانت اسپات و مارجین است. کارمزد فیوچرز برای حالت maker 0.03% و در حالت taker 0.05% خواهد بود.

تفاوت‌های ضریب اهرم ایزوله و کراس در فیوچرز کوینکس

ضریب اهرم ایزوله

در ضریب اهرم ایزوله فیوچرز کوینکس، بخشی از دارایی که وارد معاملات شده است، متوجه ریسک بوده و دچار ضرر و زیان و یا سود می‌شود. در واقع مابقی دارایی موجود در اکانت فیوچرز کوینکس بدون سود و ضرر باقی خواهد ماند. برای مثال تصور کنید که با ۱۰۰۰ دلار وارد بخش فیوچرز کوینکس می‌شوید و سپس با ۱۰۰ دلار آن، روی اتریوم ۱۸۶۰ دلاری ترید کرده و آن را معامله می‌کنید. در اینجا عددی به نام عدد لیکوئید برای شما لحاظ می‌شود. این عدد به معنای این است که اگر ارزش اتریوم به ۱۲۰۰ دلار کاهش یابد شما دارایی خود را از دست می‌دهید. یا اگر متضرر شوید، ۱۰۰ دلاری که با آن اتریوم ترید کرده‌اید، دچار ضرر می‌شود. درنتیجه ۹۰۰ دلار باقی‌مانده در اکانت فیوچرز کوینکس که وارد معامله نشده بود بدون ضرر باقی می‌ماند.

ضریب اهرم کراس

فعالیت در ضریب اهرم کراس، استراتژی‌های مخصوصی دارد. در ضریب اهرم کراس علاوه بر میزان دارایی که وارد معامله کرده و با آن ترید انجام می‌دهید؛ آن مقدار از دارایی که در اکانت فیوچرز کوینکس موجود است نیز تحت ریسک معاملات بوده و دچار سود یا ضرر می‌شود.

برای مثال شما با ۱۰۰۰ دلار وارد بخش فیوچرز کوینکس شده و با ۱۰۰ دلار از آن معامله انجام می‌دهید، پس از مدتی وارد ضرر شده و معامله به عدد لیکوئید نزدیک می‌شود. در این حالت، ۹۰۰ دلار موجود در اکانت فیوچرز که با آن معامله‌ای انجام نداده‌اید به‌عنوان پشتوانه لیکوئید عمل کرده و عدد لیکوئید را به تعویق می‌اندازد. در این صورت عدد لیکوئید روند نزولی پیدا می‌کند. مثلاً از ۱۲۰۰ دلار به ۱۱۰۰ و سپس به ۹۰۰ دلار و همین‌طور رو به پایین کاهش می‌یابد. درواقع برای به تعویق افتادن عدد لیکوئید از دارایی موجود در اکانت فیوچرز کوینکس استفاده‌شده و دارایی اصلی شما دچار ضرر می‌شود.

توجه داشته باشید که تنها میزان دارایی که وارد اکانت فیوچرز صرافی کوینکس کرده‌اید دچار سود و ضرر شده و دارایی موجود در اکانت اسپات (spot) تحت ریسک قرار نمی‌گیرد.

آموزش اکانت فیوچرز کوینکس

آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!

در صرافی کوینکس برای انجام معاملات در اکانت فیوچرز کوینکس لازم است مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

ابتدا وارد سایت کوینکس می‌شویم. سپس در قسمت بالای صفحه گزینه perpetual را انتخاب می‌کنیم. با انتخاب گزینه leverage، ضریب مورد نظر را انتخاب می‌کنیم. در این قسمت دو نمونه leverage یا ضریب اهرم وجود دارد. ضریبت cross و isolated بهتر است برای شروع با ضریب اهرم ایزوله و با ضریب حداکثر ۳x کار شود. با استفاده از گزینه transfer دارایی خود را از بخش اسپات یا بالانس وارد اکانت فیوچرز کوینکس می‌کنیم. با کلیک بر روی گزینه transfer پنجره‌ای باز می‌شود. گزینه انتقال از اسپات اکانت به پرپشوال اکانت را انتخاب می‌کنیم. در پنجره باز شده نوع رمز ارزی که مایل به انتقال آن هستیم را انتخاب می‌کنیم. اگر رمز ارز USDT یا تتر را انتقال دهیم با آن می‌توانیم چهار رمز ارز BTCUSDT، ETHUSDT، LTCUSDT و BCHUSDT را وارد معامله کنیم. این چهار رمز ارز در قسمت USDT-M Contracts نمایش داده می‌شوند. اگر هر رمز ارز دیگری به‌جز تتر را انتقال دهیم تنها با رمز ارز انتخاب‌شده امکان انجام معامله وجود دارد؛ که در این حالت در گزینه Coin-M Contarcts رمز ارز انتخاب‌شده نمایش داده می‌شود. در ادامه مراحل انجام معامله را ذکر می‌کنیم.

نحوه معامله در اکانت فیوچرز کوینکس

در فیوچرز کوینکس معاملات دوطرفه است. به این معنا که بر اساس استراتژی اتخاذ شده می‌توانید از رشد و همچنین از ریزش بازار سود کسب کنید. استراتژی buy long (قسمت buy سایت) زمانی استفاده می‌شود که قصد داریم از رشد بازار سود به دست ‌آوریم؛ اما استراتژی sell short (قسمت Sell سایت)، زمانی استفاده می‌شود که قصد داریم از ریزش بازار سود کسب کنیم.

مراحل معامله در اکانت فیوچرز صرافی کوینکس، درصورتی‌ که قصد ورود به معامله Buy Long را داریم عبارت است از: بعد از انتقال ارز دیجیتال مورد نظر برای مثال ریپل (XRP) به اکانت فیوچرز معاملات را شروع می‌کنیم قبل از ورود به معامله ضریب اهرم (leverage) را تعیین می‌کنیم. اهرم ضریب ایزوله با ضریب ۳x را انتخاب می‌کنیم یکی از گزینه‌های limit و یا market را به‌صورت دلخواه انتخاب می‌کنیم. میزان کل دارایی رمز ارز در قسمت available نمایش داده می‌شود. در باکس price میزان قیمت مورد نظر را وارد می‌کنیم. باکس Amount Cont میزان دارایی ما را به دلار نمایش می‌دهد. این میزان با ضریب اهرم انتخاب‌شده ۳x نمایش داده‌ می‌شود. فرض کنیم میزان دارایی ضریب شده ما به دلار در این مثال ۳۷ کانت است. می‌توانیم تمام، نصف و یا بخشی از cont نمایش داده‌شده را وارد معامله کنیم. بر اساس مثال بالا نصف دارایی یعنی ۱۸ کانت را وارد معامله می‌کنیم سپس کمترین پیشنهاد قیمت فروش را انتخاب می‌کنیم. برای مثال قیمت ۰.۴۲ سنت را وارد می‌کنیم. در آخر گزینه buy XRP را انتخاب می‌کنیم. در این مرحله در قسمت current position یک position XRP Long ثبت می‌شود. برای بستن پوزیشن به‌دلخواه از یکی از روش‌های زیر استفاده می‌کنیم: All at market: با انتخاب این گزینه position به‌صورت آنی بسته می‌شود close position: همچنین می‌توان از این گزینه برای بستن پوزیشن استفاده کرد. در این حالت لازم است هدف قیمتی خود را انتخاب کنیم. برای مثال: قیمت را در باکس closing price روی ۰.۵۵ سنت قرار می‌دهیم. در باکس پایینی نیز closing cont را با انتخاب میزان درصد مورد نظر مشخص می‌کنیم سپس close position را انتخاب می‌کنیم در این مرحله پنجره‌ای باز شده و گزینه confirm را انتخاب می‌کنیم در نهایت و پس از طی مراحل بالا یک order ثبت‌شده که بر اساس آن زمانی که قیمت ارز دیجیتال انتخاب‌شده ما به ۰.۵۵ سنت برسد فروش انجام‌شده و position بسته می‌شود. آموزش صرافی کوینکس در بخش معامله sell short در اکانت فیوچرز عبارت است از: این بار به‌جای رمز ارز از تتر استفاده می‌کنیم؛ مانند مراحل قبل تتر را از اکانت اسپات به اکانت فیوچرز کوینکس خود انتقال می‌دهیم. به‌عنوان‌مثال لایت کوین را انتخاب می‌کنیم. ضریب اهرم را بر روی حالت ایزوله و ۳x قرار می‌دهیم. در بخش sell سایت، در باکس Price بالاترین قیمت خرید را از قسمت orders پیدا کرده و وارد می‌کنیم. سپس گزینه sell LTC را انتخاب می‌کنیم. نحوه بستن پوزیشن مانند مورد قبلی است.

اصطلاحات موجود در اکانت فیوچرز کوینکس

آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!

Position long: یا موقعیت خرید به زمانی گفته می‌شود که یک رمز ارز را به امید افزایش قیمت در آینده با قیمت پایین خریداری کرده و زمانی که قیمت رمز ارز موردنظر در بازار افزایش یافت، آن را به قیمت بالاتر به فروش بگذاریم. Position short: یا موقعیت فروش به زمانی گفته می‌شود که ارز دیجیتال مورد نظر را با بیشترین قیمت فروخته و در صورت کاهش قیمت دوباره همان رمز ارز را خریداری می‌کنیم. maker: در این حالت شما به‌ واسطه گزینه limit شخصاً نقدینه سازی کرده و خرید و فروش انجام می‌دهید. Taker: در این حالت صرافی از طریق گزینه market خرید و فروش را برای شما انجام می‌دهد. Cont: میزان دارایی شما که به‌صورت دلار نمایش داده می‌شود. Transfer: به انتقال ارز دیجیتال از حساب اسپات به‌حساب فیوچرز کوینکس و برعکس، می‌گویند Borrow: به قرض گرفتن از صرافی کوینکس می‌گویند. این میزان بر اساس اعتبار هر فرد مشخص می‎شود. Liquidation price: به حد نابودی حساب فرد گفته می‌شود. قیمت لیکوئید قیمتی را نشان می‌دهد که اگر قیمت order و قیمت بازار به آن عدد برسد معامله ما لیکوئید شده و دارایی فرد از بین می‌رود. Amount: میزان دارایی شما نسبت به دلار ضریب شده را نمایش می‌دهد. PNL%: میزان سود و زیان معامله را به درصد نشان می‌دهد. Avg.entry: قیمتی که با آن به معامله واردشده‌اید. Unrealized PNL: میزان سود و ضرر دارایی ضریب شده شما را مشخص می‌کند. Value(p): میزان دارایی ضریب شده شما را نمایش می‌دهد. Position margin: میزان دارایی اصلی شما بر اساس ارز دیجیتال را نمایش می‌دهد. Realized PNL: میزان سود و زیان دارایی اصلی را نشان می‌دهد. Margin(M): نسبت دارایی شما به میزان ضریب اهرم تعیین‌شده را نشان می‌دهد. Commission Fee: میزان کارمزدی است که از حساب شما کسر خواهد شد. نتیجه‌ گیری

معامله در اکانت فیوچرز کوینکس به مدیریت ریسک احتیاج دارد. درصورتی‌که در این معاملات سود کنید چند برابر بیشتر از حد نرمال سود کرده و همچنین اگر متحمل ضرر شوید چند برابر بیشتر از حد نرمال ضرر خواهید کرد. بهتر است حداکثر با ۰.۳ درصد از سرمایه خود و با استفاده از ضریب اهرم وارد این نوع معامله در صرافی کوینکس شده و برای موفقیت بیشتر از آموزش کوینکس استفاده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

Submit Rating

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

ترتیبی که برای خواندن مقالات" ارز دیجیتال "به شما پیشنهاد می‌کنیم:
معرفی ۶ سناریو بدبینانه در مورد آینده بیت کوین!آشنایی با سرمایه ‌گذاران ارزهای دیجیتال و چشم انداز آن هافورک چیست و انواع آن کدامند؟قرارداد هوشمند چیست؟ارز دیجیتال چیست و چگونه استخراج می شود؟رمز ارز چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟معرفی بهترین ارزهای دیجیتال به تفکیک سهم بازارآموزش ترید در بایننس (Binance)ترید ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟ارز دیجیتال در ایران چیست و چه کاربردی دارد؟منظور از پیپ (Pip) در بازارهای بین المللی چیست؟دیفای (Defi) چیست؟ هرآنچه که باید بدانیدبهترین صرافی‌ های ارز دیجیتال در دنیا کدامند؟ مزایا و معایب آن هاآلت کوین چیست؟ معرفی انواع آندلار دیجیتال چیست و چرا مهم است؟آینده ارزهای دیجیتال چگونه خواهد بود؟ پیش‌بینی و بررسی احتمالاتICO چیست؟ آشنایی با مفهوم عرضه اولیه سکهارز دیجیتال دش DASH چیست؟ راهنمای خرید و استفاده از آنارز دیجیتال کاردانو چیست؟ و چگونه کار می کند؟بررسی نسبت بیت کوین به طلا با مقایسه نمودارهابررسی رابطه بیت کوین و دلاربا اصطلاحات رایج ارزهای دیجیتال آشنا شوید!الگوریتم اثبات کار (Proof of work) چیست؟ و در بیت کوین چگونه کار می کند؟هر آنچه که باید درباره فناوری الگوراند (ALGO) بدانید!آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!قرارداد هوشمند چگونه کار می کند؟ و در چه مواردی می توان از آن استفاده کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.





.hnbotsidebar .container { width: 400px; position: absolute; left: 50%; transform: translate(-50%, -50%); display: flex; justify-content: center; align-items: center; } .hnbotsidebar .center { width: 100%; height: 60px; position: absolute; } .hnbotsidebar .btn { width: 100%; height: 60px; cursor: pointer; background: transparent; border: 0; outline: none; transition: 1s ease-in-out; } .hnbotsidebar svg { position: absolute; left: 0; top: 0; fill: none; stroke: #fff; stroke-dasharray: 150 480; stroke-dashoffset: 150; transition: 1s ease-in-out; width: 100%; } .hnbotsidebar .btn:hover svg { stroke-dashoffset: -480; }.hnbotsidebar .btn:hover { transition: 0; background: white; } div#custom_html-6 a span { background: linear-gradient(135deg,#4d4ca5,#010038) !important; padding: 18px !important; transition: 0.7s !important; border-radius: 5px; font-weight: 500; } .hnbotsidebar .btn span { color: white; font-size: 18px; font-weight: 100; }.hnbotsidebar { margin-top: 25px; } .hnbotsidebar a span { background: linear-gradient(135deg,#4d4ca5,#010038); padding: 18px !important; transition: 0.7s !important; border-radius: 5px; font-weight: 500; font-family: vazir; font-weight: 500 !important; }
آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!
ترتیبی که برای خواندن مقالات مربوطه به شما پیشنهاد می‌کنیم:معرفی ۶ سناریو بدبینانه در مورد آینده بیت کوین!آشنایی با سرمایه ‌گذاران ارزهای دیجیتال و چشم انداز آن هافورک چیست و انواع آن کدامند؟قرارداد هوشمند چیست؟ارز دیجیتال چیست و چگونه استخراج می شود؟رمز ارز چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟معرفی بهترین ارزهای دیجیتال به تفکیک سهم بازارآموزش ترید در بایننس (Binance)ترید ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟ارز دیجیتال در ایران چیست و چه کاربردی دارد؟منظور از پیپ (Pip) در بازارهای بین المللی چیست؟دیفای (Defi) چیست؟ هرآنچه که باید بدانیدبهترین صرافی‌ های ارز دیجیتال در دنیا کدامند؟ مزایا و معایب آن هاآلت کوین چیست؟ معرفی انواع آندلار دیجیتال چیست و چرا مهم است؟آینده ارزهای دیجیتال چگونه خواهد بود؟ پیش‌بینی و بررسی احتمالاتICO چیست؟ آشنایی با مفهوم عرضه اولیه سکهارز دیجیتال دش DASH چیست؟ راهنمای خرید و استفاده از آنارز دیجیتال کاردانو چیست؟ و چگونه کار می کند؟بررسی نسبت بیت کوین به طلا با مقایسه نمودارهابررسی رابطه بیت کوین و دلاربا اصطلاحات رایج ارزهای دیجیتال آشنا شوید!الگوریتم اثبات کار (Proof of work) چیست؟ و در بیت کوین چگونه کار می کند؟هر آنچه که باید درباره فناوری الگوراند (ALGO) بدانید!آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!قرارداد هوشمند چگونه کار می کند؟ و در چه مواردی می توان از آن استفاده کرد؟
آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!علی صابریان
از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری ۲۷ دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از ۵۰۰۰ تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کرده‌ایم. تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.
.rightrow span { margin-top: -55px; }.rightrow img { margin: 0 !important; } .rightrow span { margin-top: -40px; color:#033241 !important; } .rightrow { display: inline-grid; text-align: center; width: 30%; float: right; }.leftrow { width: 70%; color:#033241 !important; font-size: 15px } .foot1rowhn { display: flex; float: right; }footer .widget { background: #f2f2ff; } @media(min-width:200px) and (max-width:768px){ footer#site-footer .col-sm-4:nth-child(1) { flex: 0 0 100%; max-width: 100%; } }
تهران، پاسداران، بوستان دوم، گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲
۰۲۱-۹۱۰۰۷۵۹۰
دعوت به همکاری
آموزش استفاده از فیوچرز و مارجین در صرافی کوینکس!
div#text-3 .middle-bot.col-4 a div#text-3 .middle-bot.col-4 { display: flex; width: 100%; float: right;} .addresslan{ color:#033241; }footer .middle-bot.col-4 { padding: 0; }.middle-bot.col-4 { margin: 10px 0; } .middle-bot.col-4 i { font-size: 18px; } .middle-bot.col-4 img { max-width: 20px; margin: 0px; }
@media only screen and (min-width: 767px) { #bij_single_side { max-width: 427px; } #bij_single_side.start { position: relative !important; top: auto !important; } #bij_single_side.normal { top: auto !important; bottom: 0 !important; position: fixed !important; } #bij_single_side.ended { top: auto !important; bottom: 0 !important; position: absolute !important; } }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی