نگاهی به دیدار نمایندگان همدان در هفته شانزدهم لیگ دسته 2


نگاهی به دیدار نمایندگان همدان در هفته شانزدهم لیگ دسته 2

در پایان هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر نفت و گاز گچساران را شکست داد و پاس همدان با تساوی یک بر یک در برابر سردار بوکان متوقف شد.

شامگاه شنبه ۴ اردیبهشت ماه تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران را شکست داد تا جایگاه خود را در رتبه اول گروه یک این مسابقات تثبیت کند.

این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم با گل میثم زمانی تیم شهرداری پیش افتاد و این نتیجه را تا پایان ۹۰ دقیقه حفظ کرد.

شهرداری‌چی‌ها در این بازی محمد عباس‌تبار، امیرحسین سوری و حسن کاظمی را به علت مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتند.

تیم فوتبال پاس همدان هم شب گذشته در ورزشگاه خانگی سردار بوکان با این تیم به رقابت پرداخت و در پایان با نتیجه‌ یک بر یک متوقف شد.

میلاد داودی در دقیقه ۴۲ گل تیم پاس را به ثمر رساند و این تیم با پیروزی نیمه اول را به پایان رساند اما در دقیقه ۹۰ سروش سعیدی گل مساوی سردار بوکان را زد و سه امتیاز پاسی‌ها را به یک امتیاز رساند.

در پایان هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم شهرداری همدان با ۱۶ بازی و ۳۲ امتیاز در صدر جدول گروه یک و تیم فوتبال پاس همدان با ۱۶ بازی و ۲۲ امتیاز در رده ششم گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

تیم فوتبال پاس ۹ اردیبهشت‌ماه در هفته هفدهم این بازی‌ها میزبان میلاد مهر تهران است و شهرداری‌چی‌ها نیز ۱۹ اردیبهشت به مصاف اسپاد تهران خواهند رفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...