چگونه مداد چشم بکشیم؟


چگونه مداد چشم بکشیم؟

چگونه مداد چشم بکشیم؟ از دیرباز تاکنون کشیدن مداد چشم یکی از دغدغه های اصلی خانم ها برای آرایش چشم هایشان بوده است که با تولید محصولات جدید و پیشرفت در صنعت مد و ابزار آرایشی محصولاتی جدید طراحی و تولید شده است تا خانم ها از مبتدی تا حرفه ای به راحتی بتوانند آرایش […]

چگونه مداد چشم بکشیم؟ از دیرباز تاکنون کشیدن مداد چشم یکی از دغدغه های اصلی خانم ها برای آرایش چشم هایشان بوده است که با تولید محصولات جدید و پیشرفت در صنعت مد و ابزار آرایشی محصولاتی جدید طراحی و تولید شده است تا خانم ها از مبتدی تا حرفه ای به راحتی بتوانند آرایش چشم هایشان را تکمیل کنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با مراحل کشیدن مداد چشم با الانزا همراه باشید.

مداد چشم چیست؟

چگونه مداد چشم بکشیم؟

همانطور که می دانید مهمترین و تاثیرگذارترین عضو صورت در هنگام آرایش، چشم ها هستند که از سال ها پیش آرایش چشم و لوازم آرایش چشم به وجود آمده است. مداد چشم و دیگر محصولاتی که به چشم هایی شما زیبایی می بخشد از مصر باستان و ایرانیان قدیم باقی مانده است و از دیرباز تاکنون بسیار پیشرفت کرده به گونه ای که شما به راحتی می توانید چشم های خود را با مداد چشم زیبا و درخشان کنید. در این نوشتار سعی برآن داریم تا شما را با لوازم آرایشی چشم و ترفندهای کشیدن آن آشنا کنیم.

انواع مداد چشم

مداد چشم انواع مختلفی دارد که به نسبت رنگ پوست و مهارت شما در کشیدن آن تقسیم بندی خواهد شد، این محصولات شامل:

مداد چشم هایی که بر پایه پودر هستند. مداد چشم هایی که واکسی هستند. مداد چشم هایی که بر پایه سرمه می باشند. مداد چشم های مکانیکی.

مزایای استفاده از مداد چشم

چگونه مداد چشم بکشیم؟

به وسیله ی مداد چشم می توانید چشم هایی درشت و کشیده داشته باشید. سایز چشم خود را با این ابزار آرایشی تغییر می دهید. برای داشتن چشم هایی زیبا و خاص می توانید از مداد چشم استفاده کنید. سهولت در کشیدن خط چشم توسط مداد چشم از مزایای این محصول است. پاک کردن مداد چشم به نسبت دیگر محصولات آرایش چشم آسان تر است. تنوع در رنگ بندی مداد چشم بیشتر از دیگر محصولات چشم است. امکان استفاده مداد چشم داخل وجود دارد.

چگونه مداد چشم زیبایی بکشیم؟

چگونه مداد چشم بکشیم؟

برای رسیدن به جواب این سوال نیاز است تا بدانید کشیدن خط چشم با مداد یا خود خط چشم کار آسانی نبوده و برای مهارت در این کار شما نیاز به تمرین و تکرار خواهید داشت. شما با کمی تمرین می توانید به یک فرد حرفه ای در کشیدن خط چشم تبدیل شوید که بدون نقص و با مهارت چشم های خود را آرایش خواهید کرد. یکی از مهمترین ابزارهای آرایش چشم که به زیبایی آن می افزاید ریمل چشم است، شما می توانید برای خرید ریمل چشم از فروشگاه های معتبر به صورت غیر حضوری اقدام به خرید کرده و دیگر نگران آرایش چشم های خود نباشید.

چند ترفند برای کشیدن خط چشم

استفاده از روش خط چین برای کشیدن خط چشم صاف: برای کشیدن خط چشمی زیبا می توانید گوشه خارجی چشم خود را با انگشت دست دیگر خود بکشید و از گوشه خارجی شروع به نقطه گذاری کنید. برای این کار باید خط هایی کوتاه و منقطع بکشید و در پایان این خطوط را به یکدیگر وصل کنید، شما با این روش به وسیله ی مداد چشم خط زیبا و صافی پشت پلک خود می کشید. استفاده از مداد چشم قهوه ای برای کشیدن خط چشم: اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که پوست و موی روشنی دارید ممکن است خط چشم مشکی خیلی چهره شما را خاص و زیبا نشان ندهد با این حساب می توانید از مداد چشم قهوه ای برای کشیدن مداد چشم خود استفاده کنید. جلوگیری از خشکی نوک مداد چشم: در بیشتر مواقع مداد چشم ها به دلیل باز ماندن درب شان دچار خشکی می شوند در این شرایط مداد به دلیل قرار گیری در مجاورت هوا خشک شده و بریده بریده کشیده می شود، برای رفع این مشکل شما می توانید هنگام کشیدن کمی نوک مداد خود را تراشیده و در مجاورت گرما قرار بدهید تا نتیجه ای بهتر دریافت کنید.

خرید محصولات آرایش چشم از الانزا

چگونه مداد چشم بکشیم؟

خرید محصولات آرایش چشم از جمله ریمل چشم، سایه چشم، خط چشم، مداد چشم، تقویت کننده مژه، چسب مژه ، لنز رنگی و …از الانزا یکی از خاطره انگیزترین خریدهای شما می تواند باشد، بطورکلی محصولات آرایش چشم به دلیل قرار گرفتن در معرض مهمترین عضو صورت باید با کیفیت و اصل باشند. در صورت خرید محصولات بی کیفیت یا خرید نکردن از فروشگاه های معتبر شما محصولاتی خوبی را خریداری نکرده و دچار مشکل خواهید شد. برای رهایی از این مشکل ما به شما مراجعه به سایت فروشگاهی الانزا https://elanza.com/ را پیشنهاد خواهیم کرد، با ورود به سایت الانزا شما می توانید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و اصل را خریداری نمائید و در صورت برخورد با مشکل یا به وجود آمدن سوالی می توانید در روزهای تعطیل به صورت چت آنلاین و در روزهای کاری با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۸۲۹۲ ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مردانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر