عرضه گوشت مرغ با نرخ مصوب در البرز


عرضه گوشت مرغ با نرخ مصوب در البرز

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد که عرضه گوشت مرغ در واحدهای صنفی این استان فقط با نرخ مصوب عرضه شده و بالاتر از این نرخ تخلف محسوب می شود.

بهروز حصاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فروش گوشت مرغ گرم بالاتر از نرخ مصوب در واحدهای صنفی این استان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: اکنون استان البرز ۲۵ درصد از نیاز مرغ شهروندان را می تواند تامین کند که با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد که سه استان زنجان، قزوین و گیلان به عنوان استان های معین نیاز مصرف مرغ استان را تامین کنند.

حصاری افزود: اکنون نرخ مصوب هرکیلوگرم مرغ ۲۴هزار و ۹۰۰تومان است که فروش بیشتر از این تخلف محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد که طی نشست های برگزار شده با جهاد سازمان جهاد کشاورزی و استانداری البرز، مقررشد که برحسب نیاز روزانه مرغ به استان البرز اختصاص یابد و درصورت نیاز سهمیه نیز افزایش می یابد.

وی بیان داشت: اکنون با توجه به توزیع گسترده مرغ در بازار این استان به اندازه نیاز شهروندان وجود دارد و فروش آن فقط به صورت تک نرخی است.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز خاطرنشان کرد که درسال جاری ۶۱۰ واحد صنفی عرضه مرغ توسط بازرسان معاونت نظارت و بازرسی این اتاق بازدید و ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی شدند.

وی گفت: عمده تخلفات این واحدهای متخلف عرضه خارج از شبکه ، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی خدماتی ، تولیدی و توزیعی دراستان البرز فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان