توزیع بیش از 115 پرس غذای نذری در قالب سفره مهربانی 


توزیع بیش از 115 پرس غذای نذری در قالب سفره مهربانی 

لیلی بزم آور گفت: طرح اطعام و افطاری نیازمندان روزه دار در قالب سفره مهربانی یکی از برنامه های کانون شهید عزیزپور در ماه مبارک رمضان است که هم زمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) اجرا شد.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، رمضان از رمضان به عنوان ماه عطوفت و مهربانی یاد کرد و گفت: طرح اطعام و افطاری نیازمندان روزه دار در قالب سفره مهربانی یکی از برنامه های کانون شهید عزیزپور در ماه مبارک رمضان است که هم زمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) اجرا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: در این طرح با همدلی و همراهی بچه های مسجدی عضو کانون، بیش از ۱۱۵ پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان آبرومند و روزه دار تحویل داده شد.


وی بیان کرد: قصد داریم در تداوم رزمایش مواسات و همدلی با جلب کمک های خیرین و مردم تعدادی سبد معیشتی شامل اقلام ضروری و مایحتاج خانواده های نیازمند را تهیه کرده و در بین آنها توزیع کنیم.


بزم آور ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی جزء خوانی قرآن کریم و قرائت زیارت عاشورا روزانه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: همچنین روزانه با حضور یک کارشناس دین در گروه مجازی کانون، احکام و فواید روزه بیان می شود.


وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های کانون، انتشار عکس نوشت هایی با محتوای راهکارهای زندگی موفق در هر جزء قرآن کریم است که در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود.


بزم آور در خاتمه عنوان کرد: ان شاءالله در شب های قدر نیز با همت بچه های مسجد مراسم احیا با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در فضای باز برگزار می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...