بازیگر نقش غزل در سریال یاور


بازیگر نقش غزل در سریال یاور

دریا مقبلی بازیگر «نقش غزل» در ( سریال یاور ) است که پیش از این در سریال های ایراندخت و سریال شب عید بازی کرده است.

دریا مقبلی بازیگر «نقش غزل» در ( سریال یاور ) است که پیش از این در سریال های ایراندخت و سریال شب عید بازی کرده و حالا به تازگی در سریال یاور در نقش غزل بازی میکند، به بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و سوابق هنری یکی از بازیگران اصلی سریال یاور یعنی «دریا مقبلی» می پردازیم.

بیوگرافی دریا مقبلی بازیگر نقش غزل در سریال یاور

دریا مقبلی یکی از بازیگران تازه کار و جدید سینما ،تئاتر و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۷۲ در تهران و دانش آموخته رشته بازیگری و در خانواده کاملا هنرمند و اهل سینما به دنیا امده است.

محبوبه مقبلی و عزت الله مقبلی مادر بزرگ و پدر بزرگ وی هستند که از دوبلوران خوش صدا و از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون ایران می باشند.

یک خواهر به نام صبا دارد و مادرش نیز بازیگر بود که سالها قبل مادرش را از دست داده است.

سوابق هنری

مقبلی از سال ۱۳۹۶ بطو حرفه ای وارد بازیگری شده و از بازیگران جوان و تازه کار ایرانی محسوب میشود و تاکنون در چند فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است.

اولین بازی جدی او در سال ۹۶ در سریال های ایراندخت و شب عید بوده که بسیار خوش درخشیده و باعث شد تا برای اولین بار جلوی دوربین برود. وی با فیلم بی صدا و شیطان وجود ندارد وارد سینما شد و بسیار عالی ظاهر شد.

بازیگر نقش غزل در سریال یاور

بیوگرافی بازیگر نقش غزل در سریال یاور

جدیدترین بازی او در سریال یاور در ماه رمضان ۱۴۰۰ در نقش غزل است که در کنار ارسلان قاسمی در نقش محسن و محمد رشنو در نقش آصف و داریوش ارجمند در نقش یاور و اسماعیل محرابی و مهوش وقارپناه در نقش مریم و … ایفای نقش کرده است.

گفتنی است که سریال یاور ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و ۹:۵۵ و ۱۵:۴۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

محمد حاتمی در نقش جمال، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو در نقش نسرین، علیرضا باقری، ارسلان قاسمی در نقش محسن و فقیهه سلطانی در نقش پریوش، بهادر زمانی در نقش جوانی یاور، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، فروغ قجابگلی، بهزاد خرازی، رسول توکلی، محسن افشار، علی میلانی، مهری امیرحسینی، با هنرمندی اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور… ایفای نقش میکند.

بازیگر نقش غزل در سریال یاور

او در این سریال در نقش خواهر محسن با بازی “ارسلان قاسمی” و “نوه یاور” و دختر جمال با بازی “محمد حاتمی” و نسرین با بازی “شبنم فرشادجو” را بازی میکند که آصف عاشقش است و فصد دارد با او ازدواج کند، اما با توجه به اختلاف پدر بزرگش با پدر آصف این امر بعید به نظر می رسد . حتما ادامه “سریال یاور” را ببینید تا سرنوشت این دو جوان عاشق را ببینید.

پیج اینستاگرام دریا مقبلی

صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی
darya.moghbeli در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید تصایر و عکس های شخصی جذاب او تماشا کنید و فیلم ها و سریال های جدید او آشنا شوید.

بازیگر نقش غزل در سریال یاور

فیلم شناسی

سریال شب عید

سریال ایراندخت

فیلم شیطان وجود ندارد

بی صدا

سریال یاور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز