نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از مشاغل منطقه ماهشهر برگزار می‌شود


نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از مشاغل منطقه ماهشهر برگزار می‌شود

هلدینگ خلیج فارس با هدف توانمندسازی مشاغل خانگی، کارگاه‌ها و صنایع خرد شهرستان بندر ماهشهر، نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از مشاغل منطقه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر را برگزار می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر، صبح امروز (سه‌شنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه) نشست کارگروه توانمندسازی جامعه محلی با حضور سیدرضا مرویان حسینی، مشاور مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس و تعدادی از رؤسای روابط عمومی، بازرگانی و خودکفایی شرکت‌های تابع هلدینگ در منطقه در سالن همایش شرکت فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.

حسینی در این نشست به تشریح دومین گزارش مطالعات حوزه مسئولیت اجتماعی در سطح شهرستان بندرماهشهر پرداخت و گفت: از پنج پروژه خدمات‌محور که سال گذشته آغاز شد، سه پروژه توانمندسازی دانش‌آموزان، کانون‌های تحکیم و تعالی خانواده و اشتغال‌زایی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و باید تلاش کنیم دو پروژه حوزه بهداشت و درمان و ورزش را نیز به سرانجام برسانیم.

مشاور مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز همانند سال گذشته پنج طرح حمایتی خدمات‌محور با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در جریان خواهند بود. این طرح‌ها در قالب توانمندسازی آموزشی دانش‌آموزان مستعد، حمایت از کارآفرینی و اشتغال، حمایت از استقرار کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده، ارائه خدمات درمانی و ارائه خدمات ورزشی به نوجوانان و جوانان مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خواهند بود.

در این نشست همچنین جزئیات برگزاری نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای مجتمع‌های پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر اعلام شد.

این نمایشگاه قرار است ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در صورت مساعد شدن شرایط برای برگزاری و دریافت مجوزهای لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا، در مصلای نماز جمعه بندر ماهشهر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان باشد.

نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر به‌منظور شناسایی محصولات و خدمات عمومی و تخصصی مورد نیاز شرکت‌های پتروشیمی از واحدهای تولیدی در بندر ماهشهر، ایجاد و راه‌اندازی مشاغل مستعد و اثربخش متناسب با شرایط منطقه و تقویت تشکل‌های تولیدکنندگان میان‌دستی و پایین‌دستی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابع و تمامی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه و با همکاری فرمانداری شهرستان بندرماهشهر، شهرداری بندرماهشهر، شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی شهرستان بندرماهشهر و سازمان زندان‌ها و امور تأمینی شهرستان بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه