مدل آینه کنسول جدید، 4 ترفند برای چیدمان شیک آینه و کنسول؛ دیجی چوب


مدل آینه کنسول جدید، 4 ترفند برای چیدمان شیک آینه و کنسول؛ دیجی چوب

این روزها آینه و کنسول بیش‌ از پیش در فضای منازل به چشم می‌خورد و زیبایی دکوراسیون را دو چندان می‌کند اما اگر خواهان خرید آینه و کنسول جدید و یا چیدمان شیک آینه و کنسول هستید توجه به برخی نکات ضروری است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی چوب، آینه کنسول‌ ها، جای خاص و ثابتی در خانه ندارند و در فضاهای مختلفی مانند: ورودی خانه، راهرو، اتاق خواب، پذیرایی و... قرار می‌گیرند. تنوع طرح و مدل آینه کنسول بسیار زیاد است به طوری‌ که به‌ راحتی می‌توانید از هر مدل آینه و کنسولی که مدنظرتان بود متناسب با فضای خانه خود استفاده کنید.

مدل آینه کنسول‌ جدید

سبک هر اتاق به خانه حس و حال و زندگی می‌دهد و به صورت مستقیم نشان‌دهنده‌ی علایق شخصی و سبک زندگی شما است. خوشبختانه در انتخاب مدل آینه و کنسول هیچ درست و غلطی وجود ندارد و چیزی که شما دوست داشته باشید، بهترین انتخاب است. آینه کنسول‌ها هم مثل سایر مبلمان خانه سبک های متنوعی دارند که شاید انتخاب از میان آن‌ها کمی دشوار باشد. بنابراین تقسیم‌بندی مدل های آینه و کنسول به گروه‌های مختلف از جمله آینه کنسول مدرن ، آینه کنسول سنتی به شما کمک می‌کند راحت‌ترین تصمیم را بگیرید.

مدل آینه کنسول جدید، 4 ترفند برای چیدمان شیک آینه و کنسول؛ دیجی چوب

برای مشاهده محصولات به وب سایت www.Digichoob.com مراجعه نمایید.

آینه کنسول مدرن (جدید): اگر از مبلمان مدرن استفاده می‌کنید نیز، مدل آینه وکنسول باید با آن هماهنگ باشد و از طرح‌های ساده‌تری استفاده کنیم. رنگ‌های سفید و فانتزی برای سبک کنسول‌های جدید مناسب هستند. متریال این نوع کنسول‌ها، معولاً چوب، شیشه و MDF است.

آینه کنسول سنتی: برای مبلمان سنتی نیز، آینه کنسول‌هایی انتخاب کنید که از المان‌های سنتی در آن استفاده شده باشد. رنگ کنسول‌های سنتی مناسب برای این نوع مبلمان معمولا رنگ قهوه‌ای و همچنین جنس کنسول ها در بیشتر موارد چوب است.

مدل آینه کنسول جدید، 4 ترفند برای چیدمان شیک آینه و کنسول؛ دیجی چوب

برای مشاهده محصولات به وب سایت www.Digichoob.com مراجعه نمایید.

آینه کنسول از چه جنسی باشد؟

آینه کنسول با مواد و ترکیبات مختلف از قبیل چوب، سنگ مرمر، برخی آلیاژها و فلزات، فایبرگلاس و ... تولید می‌شود. اگر قصد خرید آینه و کنسول را دارید به قیمت آینه کنسول، شرایط خانواده و خانه خود نگاه کنید و با برنامه قبلی به خرید بروید؛ مثلا اگر در خانه خود کودک خردسال دارید بهتر است آینه کنسولی بخرید که پایه‌های فلزی آن ایمنی کودک شما را به خطر نیندازد. همچنین اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که با جابجا کردن وسایل خانه در دکوراسیون خود تنوع ایجاد می‌کنید بهتر است از آینه و کنسول چوبی استفاده کنید که سبک‌تر هستند. به ‌طور کلی توجه داشته باشید که آینه و کنسولی که از ترکیب سنگ مرمر و فلز تولید می‌شوند، دوام بیشتری دارند. ضمنا این نکته را هم به یاد داشته باشید که اگر محصول فلزی می‌خرید، آبکاری فلز بعد از مدتی تیره می‌شود و زیبایی و جلای اولیه خود را از دست می‌دهد اما می‌توان به وسیله برخی محلول‌های شیمیایی یا ترکیبات پاک‌کننده و جلا دهنده، زیبایی آینه و کنسول را بازگرداند.

مدل آینه کنسول جدید، 4 ترفند برای چیدمان شیک آینه و کنسول؛ دیجی چوب

۴ ترفند برای چیدمان شیک اینه و کنسول

ورودی خانه یکی از بهترین مکان ها برای قرار گرفتن آینه و کنسول است. وجود یک آیینه بزرگ و یک کنسول که روی آن با وسایل جالب دکوری تزیین شده، می تواند برای مهمانان شما بسیار جذاب و خیره کننده باشد.

۱. ایجاد تقارن در چیدمان شیک آینه و کنسول

سعی کنید در چیدمان میز کنسول از ایجاد تقارن کمک بگیرید، میزهایی که دارای خطوط هماهنگ هستند گزینه مناسبی برای چیدمان تقارن هستند و استفاده از مجسمه‌ های هنری طلایی رنگ می‌تواند فضای چشمگیری را به محیط منزل یا محیط کاری شما بدهد، حتی استفاده از تابلوهای دیواری و نقوش روی آن‌ها می‌تواند به شما کمک کرده و ترکیبی بسیار زیبا و مناسب را برای چیدمان آینه و کنسول شیک به وجود بیاورد.

برای چیدمان شیک آینه و کنسول لازم است که شما از چشمان خود کمک گرفته و تناسبی بین اشکال و رنگ‌ های آن که روی میزکنسول وجود دارد را مشاهده کرده و اشکالات آن را برطرف کنید. ایجاد تقارن همیشه احساس بسیار خوشایندی را برای شما و بینندگان القا می‌کند، برای همین اگر شما از سبک های اسپرت یا کلاسیک استفاده می‌کنید ایجاد تقارن می‌تواند به محیط منزل یا محیط کاری شما فضایی بسیار مناسب را ببخشد.

۲. نورپردازی در طراحی چیدمان شیک آینه و کنسول

گاهی تاثیر انجام کارهای کوچک مثل نورپردازی، بی شباهت به معجزه نیست. برای زیر کنسول تان ریسه ها نورانی تهیه کنید و آن ها را کار بگذارید. بعد هم روی کنسول را با گلدان های مختلف پر کنید، بعضی از این گلدان ها می توانند پر از گل باشند و بقیه شان خالی. بعد از انجام کار دو قدم عقب بروید و نمای زیبای آینه و کنسول تان را از نظر بگذرانید.

۳. نصب تابلو یا آینه بالای کنسول برای چیدمان شیک

وجود یک آینه و یا تابلوی هنری در بالای میز کنسول در بهتر شدن چیدمان کمک زیادی می کند. برای استفاده از این ترفند نیز بهتر است حتما از این وسایل استفاده نمایید. آینه مدرن چوبی گزینه مناسبی برای تزیین میز کنسول چوبی شما خواهد بود.

برای مشاهده محصولات به وب سایت www.Digichoob.com مراجعه نمایید.

۴. ظرف های آنتیک برای چیدمان شیک آینه و کنسول

کنسول ها فضای خوبی را برای شما به وجود می آورند تا بتوانید کلکسیون های مختلف خودتان را به نمایش بگذارید. اگر به جمع آوری کلکسیونی از ظرف های آنتیک و قدیمی مثل ظرف های نقره دارید بهترین جا برای نمایش آن ها کنسول ها هستند.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام: ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس