جهانگیری به مقام شامخ شهدای اورژانس ادای احترام کرد


جهانگیری به مقام شامخ شهدای اورژانس ادای احترام کرد

تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری با حضور در سازمان اورژانس کشور از جدیدترین دستاوردها و امکانات سازمان اورژانس کشور بازدید و به مقام شامخ شهدای اورژانس ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر سه‌شنبه در این بازدید که با همراهی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور و کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت انجام شد، با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان جدیدترین دستاوردها و امکانات این سازمان در راستای خدمت‌رسانی و روند ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی به مردم قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهوری همچنین از یکی از آمبولانس‌هایی که با تکیه بر توان متخصصان داخلی تجهیز و بازسازی شده است، بازدید کرد.

جهانگیری به مقام شامخ شهدای اورژانس که در زمان شیوع بیماری کرونا به درجه شهادت نایل آمدند، ادای احترام کرد و در دفتر یادبود این شهدای اورژانس کشور در یادداشتی نوشت: کادر درمان پزشکان پرستاران در دوران کرونا خدمات ماندگاری به جا گذاشتند و شهدای عزیزی تقدیم ملت ایران کردند.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: از کادر زحمتکش، عزیز و دلسوز اورژانس متشکرم که در همه حوادث تسکین دهنده آلام مردم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط