آتش‌سوزی بازار خشکبار منطقه مصلای مشهد مهار شد


آتش‌سوزی بازار خشکبار منطقه مصلای مشهد مهار شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در حالی از مهار کامل آتش سوزی بازار خشکبار منطقه مصلای این شهر خبر داد که 2 نفر از آتش نشانان نیز در این عملیات مورد ضرب و شتم مغازه‌داران قرار گرفتند.

آتشپاد مسعود ظهوریان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲۱ و ۳۱ دقیقه دیشب در پی اعلام وقوع آتش‌سوزی در بخشی از بازار خشکبار منطقه مصلی در مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله بیش از ۱۰۰ آتش‌نشان به همراه ۲۸ خودروی سبک و سنگین و تانکرهای پشتیبانی اطفای حریق را به محل حادثه اعزام کرد که با سرعت عمل آتش نشانان حریق مهار و از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری به عمل آمد.

وی اضافه کرد: علت دقیق وقوع آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

شهردار مشهد نیز دیشب در صفحه اینستاگرامی خود از ضرب و شتم آتش نشانان توسط غرفه داران بازار مصلی در طی عملیات اطفای حریق خبر داد و افزود: آتش نشانان در اطفای این حریق خوب عمل کردند در حالی که با اندکی تعلل کل انبارهای انتهای مصلی طعمه آتش می شد.

محمدرضا کلایی ادامه داد: با توجه به اینکه بعد از ۲ دقیقه از اعلام حریق نخستین خودروی آتش نشانی به محل رسیده بود و پس از درخواست کمک، ٢٥ خودروی دیگر در مدت ٦ دقیقه به محل رسیده بودند اما مالکان محل با گستردگی حریق با ادعای دیررسیدن آتش نشانان به آنها حمله کرده بودند که ۲ نفر از آتش نشانان برای مداوا به اورژانس بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: حتی به فرض این که آتش نشانان دیر رسیده اند که این گونه نبود، چرا چنین برخورد زشتی باید شکل بگیرد؟ این بی انصافی در حق همکاران است.

بزرگترین و مهم ترین بازار توزیع و فروش عمده مواد غذایی و خشکبار در شرق کشور و شهر مشهد، مجتمع عظیم مواد غذایی و خشکبار مصلای مشهد است که در این بازار انواع مواد غذایی، خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی به فروش می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی