ردبول از خوش شانسی محض همیلتون در ایمولا میگوید


فرمول یک ایران – در حالیکه که به گرندپری پرتغال نزدیک میشویم، مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر می گوید که لوئیس همیلتون بسیار خوش شانس بوده که توانست رده دوم را در مسابقه ایمولا بدست آورد. همیلتون در هرپین توسا لاستیک هایش را قفل کرد و در برخورد با دیواره پیست روی شن ریزه ها متوقف شد، اما طولی نکشید که تصادف شدید جورج راسل و والتری بوتاس و بدنبال آن...

فرمول یک ایران – در حالیکه که به گرندپری پرتغال نزدیک میشویم، مدیر تیم ردبول، کریستین هورنر می گوید که لوئیس همیلتون بسیار خوش شانس بوده که توانست رده دوم را در مسابقه ایمولا بدست آورد.

همیلتون در هرپین توسا لاستیک هایش را قفل کرد و در برخورد با دیواره پیست روی شن ریزه ها متوقف شد، اما طولی نکشید که تصادف شدید جورج راسل و والتری بوتاس و بدنبال آن پرچم قرمز همه چیز را برای راننده مرسدس جبران کرد و او توانست مسابقه را پشت مکس ورشتپن در مکان دوم به پایان برساند.

مدیر تیم ردبول پیش از آغاز گرندپری پرتغال درباره مسابقه گذشته اذعان کرد:

باید گفت که لوئیس بسیار خوش شانس بوده، احساسی که من اطمینان دارم او نیز تایید خواهد کرد.

پرچم قرمز که توسط هم تیمی او ایجاد شد، به او اجازه داد تا پس از تصادف در حالیکه از جریان مسابقه و کسب سکو خارج شده بود، بتواند یک دور خود را جبران کند.

اما این یک بازگشت بسیار قدرتمند توسط وی بود و مرسدس بار دیگر سرعت مسابقه ای خوبی را نشان داد، بنابراین می بینید که در حال حاضر اختلاف زیادی در سرعت وجود ندارد.

ما سعی خواهیم کرد تا آنجا که ممکن است در دفاع از عنوان خود لوئیس را تحت فشار قرار دهیم و اگر 21 مسابقه بعدی به اندازه دو مسابقه اول هیجان انگیز باشد، پس یک فصل حماسی خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !