آغاز ثبت نام طرح ملی شبانه روزی «تحفیظ رضوی» / حفظ 14 ماهه کل قرآن کریم در قالب طرحی ملی


آغاز ثبت نام طرح ملی شبانه روزی «تحفیظ رضوی» / حفظ 14 ماهه کل قرآن کریم در قالب طرحی ملی

حجت الاسلام میریان از آغاز ثبت نام طرح ملی «تحفیظ رضوی» ویژه برادران 14 تا 23 سال از ابتدای اردببهشت ماه خبر داد و گفت:علاقمندان می توانند در قالب این طرح در مدت یک سال و دو ماه اعتکاف با قرآن در حرم رضوی، کل قرآن را حفظ کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،حجت الاسلام «سید مسعود میریان»، با اشاره به اجرای طرح تحفیظ رضوی اظهارکرد: طرح ملی تحفیظ رضوی در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی طراحی و اجرا می‌شود.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با بیان اینکه ثبت نام این طرح ملی از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، ابراز کرد: طرح ملی تحفیظ رضوی از دهم تیرماه سال 1400 شروع می شود و در تاریخ دهم شهریور 1401 به پایان می رسد.

حجت الاسلام میریان ادامه داد: برگزاری کلاس های تسلط بر ترجمه، تفسیر و تجوید با استفاده از اساتید مجرب، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی ویژه برادران 14 تا 23 سال، برگزاری کلاس های متنوع در حرم مطهر امام هشتم(ع) و زیارت روزانه با رعایت کامل ضوابط بهداشتی، اعطای مدرک معتبر از مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و ... از جمله برنامه های اجرایی در طرح ملی تحفیظ رضوی است.

وی با بیان اینکه امکان اخذ مدرک کارشناسی علوم و حدیث از وزارت علوم به شرط قبولی در آزمون های مربوطه است ، افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح می توانند به سایت markazquran.razavi.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...