دبیر سابق فدراسیون هندبال در کادر شهید شاملی کازرون/ رجبی: هدفم کمک به هندبال است


دبیر سابق فدراسیون هندبال در کادر شهید شاملی کازرون/ رجبی: هدفم کمک به هندبال است

محمدرضا رجبی گفت: خواستم برای هندبال ایران قدمی بردارم و تنها هدف من همین است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا رجبی کاپیتان اسبق و دبیر سابق فدراسیون هندبال به عنوان کمک مربی به تیم شهید شاملی کازرون پیوست. تیم شهید شاملی قرار است در کنار تیم مس کرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا که از ۲۲ تا ۳۱ خرداد در جده عربستان انجام می‌شود شرکت کند.

محمدرضا رجبی دراین‌باره به ایسنا گفت: به عنوان کمک مربی به این تیم ملحق شدم. تیم شاملی نایب قهرمان فصل ۹۸ و قهرمان فصل ۹۹ شده و به عنوان نماینده ایران به جام باشگاه‌های آسیا اعزام خواهد شد. هدف اصلی تیم همین مسابقات جام باشگاه‌ها است و بعد از آن برای لیگ برتر آماده خواهد شد.

وی گفت: خواستیم کمکی برای این تیم باشیم تا حدالمقدور نتیجه خوبی کسب شود. البته نتیجه گرفتن در آسیا با حضور تیم‌های قدر خیلی سخت است، اما ما همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.

رجبی در ادامه گفت: ۱۱ خرداد مسابقات قرعه‌کشی خواهد شد، نمی‌توان از اکنون شرایط تیم‌ها را سنجید. تیم‌های حاشیه خلیج فارس و کشورهای عربی که هندبال قوی هم دارند از بازیکنان خارجی زیادی استفاده می‌کنند.

وی گفت: تا زمانی که به محل مسابقات نرویم پیش بینی تیم‌ها کار آسانی نیست. برخی تیم‌ها ممکن است دوره قبل با سطح متوسط به این مسابقات آماده باشند اما شاید در این دوره با تیم و شکل جدید حاضر شوند. پیش بینی مسابقات سخت است. در کل کار بسیار سختی خواهیم داشت.

رجبی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم برای هندبال ایران قدمی برداریم و تنها هدف من همین است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...