ارزان‌ترین محله شیراز کدام است؟ + جدول


ارزان‌ترین محله شیراز کدام است؟ + جدول

شیراز به عنوان یکی از کلان‌شهرهای ایران، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مسکن را دارد. گران‌ترین و ارزان‌ترین محله برای نرخ فروش مسکن در شیراز کدام است؟ نوشته ارزان‌ترین محله شیراز کدام است؟ + جدول اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار مسکن در کلان‌شهرها همواره پرطرفدار بوده و تعداد زیادی از افراد برای سرمایه‌‎گذاری به سمت خرید و فروش مسکن در کلان‌شهرها می‌روند. در کنار این موضوع، در چند سال گذشته به دلیل امکانات موجود در شهرهای بزرگ، مهاجرت از شهرهای کوچک و روستاها به این مناطق افزایش پیدا کرده است.

شهر شیراز، مرکز استان فارس دارای جاذبه‌های توریستی و گردشگری زیادی است. بر همین اساس تعداد زیادی از افراد، بازار مسکن در شهر شیراز را بازار مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند.

قیمت هر متر آپارتمان در شیراز چقدر است؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، ارزان‌ترین آپارتمان در بین محله‌های شیراز را شهر صدرا دارد. متوسط یک مترمربع آپارتمان مسکونی در این محله، ۷ میلیون و ۸۹۱ هزار تومان است. شهر صدرا شیراز جدیدترین شهر استان فارس است. فاصله شهر جدید صدرا تا کلانشهر شیراز ۲۵ کیلومتر است.

گران‌ترین محله برای نرخ فروش مسکن را محله قصرالدشت با حدود قیمت ۳۳ میلیون تومان برای هر مترمربع آپارتمان دارد. بعد از محله قصرالدشت، محله قدوسی غربی رتبه دوم در گران‌ترین نرخ فروش مسکن را دارد. اختلاف قیمت بین محله قصرالدشت و قدوسی غربی، حدود ۵ میلیون تومان برای هر متر مربع است.

در بین مناطق داخل شهر شیراز، ارزان‌ترین نرخ فروش مسکن را محله فرهنگیان در جنوب غربی شیراز دارد.

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود