حضور در انتخابات دشمنان نظام را ناامید می‌کند


حضور در انتخابات دشمنان نظام را ناامید می‌کند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: حضور در انتخابات امسال ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید می‌کند و موجب تقویت سرمایه‌های مردمی کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا احمد حسین فتایی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کانون های برتر استان در قالب طرح فهما ( فرهنگی، هنری مساجد ایران) اظهار کرد: باید تلاش کنیم انتخابات پرشور برگزار شود تا دشمنان قسم خورده نظام از حضور با شکوه مردم در عرصه ناامید شوند چراکه حضور حداکثری ثابت می کند مردم همچنان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: باید پشتیبانی های لازم در بحث انتخابات صورت گیرد، شور و انگیزه ایجاد شود و از طرفی اجازه ندهیم دشمنان نفوذ و افرادی را از روی ناآگاهی دلسرد کنند.

وی همچنین اضافه کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای خدمت به مردم و فعالیت فرهنگی آماده هستند و عملکرد مثبتی در ایام شیوع کرونا؛‌ طرح مواسات و همدلی و کمک های مومنانه داشته اند.

فتایی با اشاره به اجرای طرح ایران قوی، افزود: ۶ کانون فرهنگی هنری استان به مرحله نهایی رویداد ملی ایران قوی راه یافتند و در مرحله داوری، سه کانون رتبه های برتر و شایسته تقدیر را کسب کردند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری افزود: همه مردم و مسئولان باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از همه فعالیت و برنامه های عرصه تولید، اشتغال و فرهنگ حمایت کنیم.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان نیز گفت: ۴۲۰ کانون فرهنگی، هنری مسجد در استان وجود دارد که ۶۰ درصد از فعالیت این کانون ها در مناطق روستایی است.

محمد ابدالی پور اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد از مجموع ۹۶ برنامه کانون های مساجد و فعالیت آنان با حمایت ائمه جماعات و مشارکت گسترده اعضا انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی فهما امسال در مراکز استان‌ها برگزار می شود، اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا؛ کانون ها به عنوان پایگاه های فرهنگی و هنری؛ فعالیت خوبی دارند و اکنون ۲۷ هزار عضو در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان فعال هستند.

وی ادامه داد: فعالیت کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت و داوری می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام