همه چیز درباره گوشی موبایل اوپو A95 5G


شرکت اوپو الکترونیکی از یکی جمله شرکت‌های تولیدکننده وسایل الکترونیکی در گوانگدونگ چین است که محصولاتی نظیر تلفن همراه، ام پی 3 پلیر، مدیا پلیر‌های قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی،...

شرکت اوپو الکترونیکی از یکی جمله شرکت‌های تولیدکننده وسایل الکترونیکی در گوانگدونگ چین است که محصولاتی نظیر تلفن همراه، ام پی 3 پلیر، مدیا پلیر‌های قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی و ... را دارد و از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرده است.

در حال حاضر نیز این شرکت می‌خواهد از تلفن همراه جدید خود با نام اوپو A95، 5G رونمایی کند که اوایل این ماه در وب سایت China Telecom ظاهر شد و امروز سازنده آن، معرفی تلفن همراه هوشمند خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

گوشی مویابل Oppo A95، 5G همان چیپست و صفحه نمایش Oppo Reno 5Z را دارد، اما در پشت این گوشی موبایل هوشمند یک دوربین کمتر نسبت به Oppo Reno 5Z قرار گرفته است.

آخرین جزئیات از گوشی موبایل جدید اوپو

صفحه نمایش این تلفن همراه نیز AMOLED ۶.۴۳ اینچی است و در گوشه بالا سمت چپ این صفحه نمایش دوربین سلفی آن قرار گرفته است و وضوح تصویر این تلفن همراه هوشمند Full HD + خواهد بود.

همه چیز درباره گوشی موبایل اوپو A95 5G

گوشی جدید A95، 5G اوپو توسط چیپ ست Dimensity ۸۰۰U مدیاتک مجهز شده و ۸ گیگابایت رم هم برای آن تعبیه شده و فضای ذخیره سازی این تلفن همراه هوشمند در ۲ مدل ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت است و کاربر می‌تواند یک رم میکرو SD تا ۲ ترابایت نیز به این تلفن همراه اضافه کند.

این گوشی موبایل از ۳ دوربین ۴۸MP اصلی، ۸MP ultrawide و ۲MP در پشت گوشی و یک دوربین ۱۶MP سلفی پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری گوشی موبایل جدید اوپو ۴۳۱۰ میلی آمپر با شارژ سریع ۳۰ وات از طریق پورت USB-C است و از دیگر ویژگی‌های برجسته این تلفن همراه هوشمند می‌توان به ColorOS ۱۱.۱، مبتنی بر Android ۱۱، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱a / b / g / n / ac و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ اشاره داشت.

همه چیز درباره گوشی موبایل اوپو A95 5G

Oppo A95، 5G در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی ارائه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها