جاهای دیدنی مازندران | زیباترین مکان های گردشگری مازندران


یکی از مناطق سرسبز ایران شمال کشور به حساب می آید که آب و هوای دلنشینی را داراست، این منطقه خوش آب و هوا در هر زمانی از سال گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از این مناطق دیدنی در شمال ایران مازندران می باشد که خود از جاهای دیدنی تشکیل شده است. در این مقاله می خواهیم به 4 جاذبه دیدنی و گردشگری در مازندران اشاره کنیم و در مورد هر کدام...

جاهای دیدنی مازندران | زیباترین مکان های گردشگری مازندران

یکی از مناطق سرسبز ایران شمال کشور به حساب می آید که آب و هوای دلنشینی را داراست، این منطقه خوش آب و هوا در هر زمانی از سال گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از این مناطق دیدنی در شمال ایران مازندران می باشد که خود از جاهای دیدنی تشکیل شده است. در این مقاله می خواهیم به 4 جاذبه دیدنی و گردشگری در مازندران اشاره کنیم و در مورد هر کدام توضیح مختصری بدهیم با ما همراه باشید تا بیشتر با این جاهای دیدنی آشنا شوید.

جاهای دیدنی مازندران | زیباترین مکان های گردشگری مازندران

رامسر

رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور و در غرب مازندران به شمار می آید، این شهر آنچنان زیباست که از آن به عنوان عروس شهرهای شمالی نیز یاد می کنند. آب و هوای مطبوع این شهر باعث شده تا زیبایی این شهر چند برابر شود. این شهر زیبا در میان جنگل و کوه به چشم می آید. از جاذبه های دیدنی رامسر می توان به هتل قدیم رامسر، تله کابین رامسر، جنگل دالخانی، روستا جواهرده، بلوار معلم، قلعه مارکوه و پارک جنگلی صفارود اشاره کرد.

از آنجایی که رامسر از جاذبه های زیادی برخوردار است برای رفتن به این منطقه باید حداقل یک هفته ای را برای سفر در نظیر بگیرید تا با همه ی این جاذبه آشنا شوید و از آن ها دیدن کنید. برای اقامت در این شهر زیبا نگران اجاره ویلا نباشید شما می توانید با اجاره ویلا در رامسر سایت رنتی جا با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر ویلا انتخابی خود را اجاره کنید و اوقات خوشی را در پیش داشته باشید.

جاهای دیدنی مازندران | زیباترین مکان های گردشگری مازندران

فیلبند

زمانی که به قسمت شرقی مازندران سفر کنید با زیباترین و هیجان انگیزترین منطقه این استان رو به رو می شوید بطوریکه تصور می کنید در خواب به سر می برید. فیلبند به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع کوهپایه ای چشم اندازی زیبا به روستاهای اطراف دارد. عبور ابرها از میان پاها لحظات خاص و به یاد ماندنی را برایتان از این سفر به جا می گذارد. اگر در کودکی خود را در میان ابرها تصور می کردید این منطقه جذاب تصور شما را به واقعیت تبدیل می کند و شما می توانید خود را میان ابرها ببینید. این محل را نیز با نام “بام شرقی مازندران” نیز می شناسند.

جاهای دیدنی مازندران | زیباترین مکان های گردشگری مازندران

باداب سورت

در جنوب استان مازندران، روستا سورت به چشم می خورد. از جاذبه های بسیار دیدنی این منطقه می توان به باداب سورت اشاره کرد. باداب به معنی آب گازدار و و سورت به معنی شدت اثر است. این چشمه ها به عنوان اثر طبیعی به ثبت رسیده اند. این چشمه های پلکانی باداب سورت در میان سمنان و ساری قرار گرفته اند، و هرکدام رنگ، بو و مزه خودشان را دارند.

جاهای دیدنی مازندران | زیباترین مکان های گردشگری مازندران

دریاچه شورمست

اگر علاوه بر دیدن جاذبه های دیدنی به دنبال تفریح نیز هستید می توانید دریاچه شورمست را انتخاب کنید. دریاچه شورمست واقع در سوادکوه یکی دیگر از جاذبه های دیدنی استان مازندران می باشد. دریاچه شورمست در ارتفاعات و در میان درختان توسکا قرار گرفته در اطراف این دریاچه چشم اندازهای زیبا بخصوص جنگل های سرسبز فرا گرفته اند که زیبایی این محل را دو چندان می کند. این منطقه با وجود زیبایی های بی شمارش هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

جاهای دیدنی مازندران | زیباترین مکان های گردشگری مازندران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس