قیمت اکو دات آمازون به 30 دلار رسید


قیمت اکو دات آمازون به 30 دلار رسید

ایتنا - آمازون به تازگی قیمت در نظر گرفته شده برای مدل پایه نسل چهارم بلنگوهای هوشمند اکو دات را از 50 به 30 دلار رسانده است. قیمت این محصول برای نسخه مجهز به ساعت دیجیتال نیز به 40 دلار کاهش پیدا کرده است.

آمازون در طی اقدامی ویژه قیمت در نظر گرفته شده برای اکو دات را برای مدتی بسیار محدود از 50 دلار به 30 دلار رسانده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، آمازون به تازگی قیمت در نظر گرفته شده برای مدل پایه نسل چهارم بلنگوهای هوشمند اکو دات را از 50 به 30 دلار رسانده است. قیمت این محصول برای نسخه مجهز به ساعت دیجیتال نیز به 40 دلار کاهش پیدا کرده است.

قیمت جدید در نظر گرفته شده برای هر دو نسخه این محصولات به نوعی به عنوان یک رکورد برای بلندگوهای هوشمند در نظر گرفته می‌شود و افراد علاقه مند به خرید این دستگاه‌ها با توجه به هزینه کم اکو دات می‌توانند به خرید این بلندگوی هوشمند فکر کنند. با این حال مدت زمان فروش ویژه این محصول بسیار محدود است.

قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای اکو دات زیاد نیست اما در هر صورت می‌تواند نیاز‌های اولیه کاربران را برطرف کند. صدای خروجی این بلندگو معقول و با کیفیت است و از خروجی جک 3.5 میلی متری نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه مجهز به ساعت دیجیتال این محصول نیز در جای خود کاربری‌های زیادی دارد.
قیمت اکو دات آمازون به 30 دلار رسید

این ساعت دیجیتال علاوه بر نشان دادن زمان، وضعیت آب و هوا را نیز نمایش می‌دهد و امکان تنظیم تایمر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. ترکیب این بلندگوی هوشمند با اکوسیستم خانه هوشمند الکسا می‌تواند شما را از خرید محصولات جانبی دیگر کاملا بی نیاز کند.

البته اکو دات محدودیت هایی نیز دارد و اگرچه صدای خروجی آن از حد انتظار فراتر است اما هیچ گاه نمی تواند به پای نسخه استاندارد اکو یا نست برسد. علاوه بر این اگر به ویژگی‌های بصری علاقه مند هستید بهتر است به خرید یک محصول تکمیلی نظیر اکو شو 5 را نیز در نظر بگیرید.

نسخه استاندارد اکو دات برای کنترل صوتی خانه هوشمند جوابگو است اما اگر به دنبال خرید محصولی کاربردی‌تر برای اتاق خواب یا مکان هایی نظیر آشپزخانه هستید بهتر است به سراغ نسخه مجهز به ساعت دیجیتال بروید تا بتوانید از قابلیت‌های بیشتر آن بهره مند شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش