برگزاری «جشنواره قرآن و عترت خانواده؛ مدیریت شهری و روستایی»


برگزاری «جشنواره قرآن و عترت خانواده؛ مدیریت شهری و روستایی»

مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره قرآن و عترت خانواده مدیریت شهری و روستایی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با ماه مبارک رمضان، اولین «جشنواره قرآن و عترت خانواده مدیریت شهری و روستایی کشور» با حضور حجج اسلام حریزاوی، معاون سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، امروز سه‌شنبه، ساعت ۱۴ در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

جامعه مخاطب جشنواره قرآن و عترت خانواده مدیریت شهری و روستایی کشور چیزی حدود ۵۰۰ هزار نفر از پرسنل به همراه خانواده‌های سازمان‌های تحت پوشش این جشنواره خواهد بود.

این جشنواره با مشارکت وزرات کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری و همچنین سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود و دبیرخانه آن در سازمان دارالقرآن الکریم مستقر است.

نخستین جشنواره قرآن و عترت خانواده مدیریت شهری و روستایی کشور از روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) کار خود را آغاز خواهد کرد و اختتامیه آن نیز روز میلاد امام رضا(ع) اعلام شده است.

برای برگزیدگان این جشنواره هدایای مادی، معنوی و همچنین ارتقای شغلی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است اولین «جشنواره قرآن و عترت خانواده مدیریت شهری و روستایی کشور» امروز هم به صورت حضوزی در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم و همزمان به صورت مجازی از طریق https://www.instagram.com/sazman_darolquran به صورت زنده قابل استفاده می باشد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان