افزون‌بر یکهزار سبد معیشتی میان نیازمندان خاش توزیع شد


افزون‌بر یکهزار سبد معیشتی میان نیازمندان خاش توزیع شد

زاهدان- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر یکهزار و 200 سبد معیشتی توسط ارتش میان اقشار محروم و نیازمند حاشیه شهر و روستاهای این شهر توزیع شد.

جلال هاشمزهی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:تلاش برای رفع مشکلات تامین آب آشامیدنی مردم هشت روستای این شهرستان از برنامه‌های مهم در جهت محرومیت‌زدایی بوده که با همکاری خیران و جمعیت هلال احمر و ارتش انجام می‌شود.
وی بیان کرد:در کنار ویزیت رایگان بیماران، کار توزیع پرس‌های غذای گرم و بسته‌های بهداشتی و معیشتی با همکاری خیران و داوطلبان این جمعیت انجام شده و همچنان تداوم دارد.
فرهاد میر دادستان خاش هم گفت: در روزهای اخیر افزون‌بر ۶۰ سبد معیشتی و ۶۰ کارت هدیه به همت انجمن حمایت از زندانیان میان خانواده‌های مددجویان به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توزیع شده است.
همچنین به همت دفتر امام جمعه خاش و همکاری ارتش حدود یکهزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم میان اقشار محروم و مستمند روزه دار توزیع شده است.
برگزاری محفل معنوی انس قرآن کریم در منازل خانواده‌های معظم شهیدان از دیگر برنامه‌هایی بود که با همکاری اداره بنیاد شهید و دفتر امام جمعه خاش انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!