دستگیری سارقان شرور در کرج


دستگیری سارقان شرور در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی کرج اعلام کرد که 2 سارق و شرور سابقه دار که با ماموران انتظامی درگیر فیزیکی شدند در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش روز پنجشنبه پلیس البرز ، سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری ۳۲ حصارک حین گشت زنی ۲ فرد شرور و معتاد را مشاهده کردند که تعدادی سنگ فرز و دستگاه جوش به همراه داشتند و به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن بودند که پس از دستور ایست اقدام به فرار کردند.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب این دو نفر متوجه شدند که متهمان به خانه گریخته اند که با ورود متهمان به در منازل این افراد با فحاشی به سوی نیروهای انتظامی حمله ور شدند که سبب آسیب به یکی از افسران پلیس شد.

وی ادامه داد: آمبولانس برای مداوای مامور آسیب دیده در محل حضور می یابد و وی را به بیمارستان منتقل می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده و هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارند گفت: در بررسی های به عمل آمده به چندین فقره سرقت اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کلیپ دستگیری این سارقان در فضای مجازی منتشر شده است افزود:پلیس با قاطعیت در برابر هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت ایستاده است و اجازه خودنمایی را به این افراد نخواهد داد.

معظمی گودرزی گفت :فردی که اقدام به فیلمبرداری از ماموریت ماموران وظیفه شناس کرده و اقدام به انتشار در فضای مجازی نموده توسط پلیس فتا دستگیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا