56٠ اثر به جشنواره ملی شعر ستاره سحری در سمنان رسید


56٠ اثر به جشنواره ملی شعر ستاره سحری در سمنان رسید

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از 560 اثر به جشنواره ملی شعر ستاره سحری با موضوع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی رسید و دهم اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: آثار ارسالی به این جشنواره توسط شاعران ملی داوری و آثار برگزیده به صورت کتاب منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه قالب شعری و حضور افراد با سنین مختلف در این جشنواره آزاد است اظهار داشت: این جشنواره با هدف تجلیل از شخصیت و فداکاری های شهید حاج قاسم سلیمانی و جمع آوری آثار شعری شاعران سراسر کشور است.

فلاح یادآور شد: به دنبال شهادت حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی یکپارچه شور و احساس نسبت به این شهید بزرگوار شد و هنرمندان و شاعران آثار فراوانی را در وصف شهید قاسم سلیمانی و ایثارگری های این مرد بزرگ ارائه کردند.

وی با تاکید بر فرصت باقیمانده از شاعران سراسر کشور خواست تا آثار خود را هرچه سریعتر به این جشنواره ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: استانهای خراسان رضوی، سمنان و همدان، بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره را به خود اختصاص داده اند.

دهم اردیبهشت آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر ستاره سحری است.

شاعران علاقه‌مند به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی setare.sahari.sem@gmail.com و یا شبکه مجازی با شماره ۰۹۳۸۹۵۲۳۵۶۵ به دبیرخانه جشنواره ملی شعر "ستاره سحری" ارسال کنند.

هر شاعر می‌تواند دو اثر به جشنواره ارسال نماید و آثار باید در قالب word با فوت b.nazanin و سایز ۱۴ تنظیم و ارسال شود.

به نفر اول جشنواره جائزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی و نفرات دوم و سوم به ترتیب ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال و افراد شایسته تقدیر نیز پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط