تعداد یکصد هزار بسته ارزاق بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد فارس، توزیع شد


تعداد یکصد هزار بسته ارزاق بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد فارس، توزیع شد

بذرافشان با یادآوری این مطلب که امروز در اجرای طرح «ایران همدل» تعداد یکصد هزار بسته ارزاق بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش توزیع شد، گفت: امیدوارم این رقم به 300 هزار بسته در روزهای آینده برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان» امروز (پنج شنبه 9 اردیبهشت) در مراسم آغاز به کار رزمایش «اطعام مهدوی» ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت (ع)، گفت: همه نهادها و مردم پس از فرمایش رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در ماه شعبان سال گذشته پیرامون «مواسات و همدلی»، به فعالیت پرداختند و در رزمایش شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با یادآوری این مطلب که در سال گذشته 2 میلیون پُرس غذای گرمدر قالب طرح «اطعام مهدوی» بین نیازمندان توزیع شد، تاکید کرد: در آن زمان بیش از 300 هزار بسته معیشتی به همت مردم و خیرین تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تاکنون 20 میلیارد تومان وام قرض الحسنه بین خانواده های تحت پوشش این نهاد حمایتی و اقشار آسیب پذیر توزیع شد، اضافه کرد: تاکنون بیش از 13 میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان کشور بین ایتام فارس توزیع شد.

بذرافشان با یادآوری این مطلب که طی ماه های گذشته 2 هزار و 56 جهیزیه کامل بین نوعروسان توزیع شد، اظهار کرد: بیش از یکصد خانواده ایتام در یکی از روستاهای جنوبی استان پوشاک و ارزاق دریافت کردند که این اقلام، توسط پرسنل نیروی انتظامی تهیه شده است.

وی با یادآوری این مطلب که امروز در اجرای طرح «ایران همدل» تعداد یکصد هزار بسته ارزاق بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش توزیع شد، تاکید کرد: امیدوارم این رقم به 300 هزار بسته در روزهای آینده برسد.

بذرافشان با اشاره به اینکه از ابتدای تا انتهای ماه مبارک رمضان یک و نیم میلیون پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود، اضافه کرد: کمیته امداد فارس با همکاری سپاه فجر یکصد هزار حامی را از جمع بسیجیان برای حمایت از مددجویان به جمع حامیان اضافه شده است که یک ظرفیت خوبی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 208 واحد مسکونی در 2 سال آینده به همت سپاه فجر، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد فارس، ساخته می شود، افزود: اختصاص مبلغ بسیار مناسبی برای حمایت از نیازمندان در بودجه 1400 قابل توجه بوده و کار ارزشمندی بوده است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی