کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن


آشنایی با کیف پول تراست ولت کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت یکی از بهترین نرم‌افزارهای موبایلی کیف پول ارز دیجیتال است که با تمرکز بر سادگی و سهولت استفاده، به شما این امکان را می‌دهد تا با ایمنی بالا و خیال راحت، ارزهای دیجیتال مختلف را مدیریت، ذخیره و مبادله‌کنید.این برنامه با ارائه یک کلید […]

کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن - خانه سرمایه img.wp-smiley, img.emoji { display: inline !important; border: none !important; box-shadow: none !important; height: 1em !important; width: 1em !important; margin: 0 .07em !important; vertical-align: -0.1em !important; background: none !important; padding: 0 !important; } .single-post form#gform_3 #gform_submit_button_3:hover { background-color: #af1522; } .single-post form#gform_3 #gform_submit_button_3 { background-color: #be202e; color: white; } .single-post form#gform_3 li { margin: 0; } .single-post form#gform_3 { width: 65%; background-color: #f6f7f9; padding: 15px; border-radius: 10px; border: 1px solid #e7e7e8; }.single-post .row.bs-shortcode-row.bs-shortcode-row-3-column .col-xs-4 { width: 32%; float: right; margin-left: 1%; }.single .elementor-container.elementor-column-gap-default a { color: #da4b1b; }.single footer a { color: #3c3c3c !important; }.single section#comments { background-color: #f7f7f7; padding: 20px; margin: 50px 0; box-shadow: 0 0 5px #dadada; border-radius: 5px; }.single .comment-body { background-color: white; margin: 10px 0; border-right: 5px solid #d6d6d6; border-top-right-radius: 8px; border-bottom-right-radius: 8px; padding-left: 20px !important; }#comments ol.comment-list .children:before { font-size: 2em!important; }.single h3.title-comments { font-size: 23px; border-bottom: 5px solid #d6d6d6; padding-bottom: 10px; padding-right: 10px; } div#modal-6a930bf5 , div#modal-a29a6f1 { top: 15px !important; z-index:999999; }a.tgju-copyright { display: none; }.single ul.serieslist-ul li, .hnbgf ul li{ list-style:none !important }.post .wp-post-image { max-height: initial !important; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(3) { display: none; }.coinmarketcap-currency-widget div:nth-child(2) { height: 60px; } @media(min-width:768px) and (max-width:20000px){ a#mob_hn_blog_ad_mobile { display: none; }} @media(min-width:200px) and (max-width:768px){ .elementor-72337 .elementor-element.elementor-element-40c1d00a .elementor-nav-menu .elementor-item { margin-bottom: 10px; padding-bottom: 5px; } a#mob_hn_blog_ad { display: none; }a#mob_hn_blog_ad_mobile img { border-radius: 10px; width: 40%; float: right; }a#mob_hn_blog_ad_mobile { float: left; width: 100%; background-color: #1e1d56; border: 3px solid red; border-radius: 10px; }a#mob_hn_blog_ad_mobile span { color: white; margin: 15px 5px 0 5px; width: 55%; float: right; font-weight: 900; font-size: 21px; line-height: 30px; }span.butshow-more { font-size: 15px !important; background-color: #be202e; text-align: center; margin-top: 5px !important; border-radius: 3px; }}

کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن
کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن

آشنایی با کیف پول تراست ولت

کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت یکی از بهترین نرم‌افزارهای موبایلی کیف پول ارز دیجیتال است که با تمرکز بر سادگی و سهولت استفاده، به شما این امکان را می‌دهد تا با ایمنی بالا و خیال راحت، ارزهای دیجیتال مختلف را مدیریت، ذخیره و مبادله‌کنید.این برنامه با ارائه یک کلید دسترسی امن و کنترل کامل بر روی کلیدهای خصوصی، دارایی‌های شما را در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت می‌کند. کیف پول Trust wallet را می‌توان بر روی تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل‌های iOS و Android نصب و استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم نحوه دانلود، ساخت اکانت و نحوه استفاده از کیف پول تراست والت را آموزش دهیم اما پیش از آن، به معرفی ویژگی‌ها و نحوه عملکرد کیف پول تراست ولت می‌پردازیم.

نحوه کارکرد کیف پول تراست والت

کیف پول تراست ولت در سال ۲۰۱۸ توسط بایننس (Binance) خریداری‌شده و در حال حاضر به‌عنوان کیف پول رسمی بایننس شناخته می‌شود. تراست ولت غیرمتمرکز بوده و کنترلی روی کلید خصوصی کاربران ندارد. این کیف پول مانند یک پل، دو بلاکچین منحصربه‌فرد را از طریق گره‌ها (nodes) به یکدیگر متصل می‌کند.

ویژگی‌ های تراست والت

تراست ولت علاوه بر ارسال، دریافت و ذخیره طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و مواردی که تا به اینجا گفته شد، ویژگی‌های بسیار دیگری دارد که عبارت‌اند از:

خرید رمز ارز

کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن

کیف پول تراست وولت دارای چندین شبکه پرداخت مانند Wyre، MoonPay، Simplex و Mercuryo است. این شبکه‌های پرداخت، با ادغام سرویس خود با نرم‌افزار تراست والت، امکان خرید ارزهای دیجیتال را فراهم کرده‌اند؛ بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری بیت‌کوین، اتریوم و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

مشاهده قیمت به‌صورت آنی

تراست ولت امکان مشاهده آنی و لحظه‌ای قیمت بیت‌کوین، اتریوم، آلت کوین‌ها و توکن‌های ERC 20 را برای کاربران فراهم کرده است. همچنین بررسی ارزش بازار، جدول زمانی قیمت‌ها و حجم معاملات را از طریق کیف پول نرم‌افزاری تراست والت امکان‌پذیر است.

Swap و Exchange

تراست ولت دارای قابلیت swap، تبدیل یا همان Exchange ارزهای دیجیتال است. با ویژگی swap کاربران می‌توان توکن‌های مختلف را از شبکه‌های متفاوت با یکدیگر تعویض کنند. کاربران در هر زمان و به‌راحتی و بدون نیاز به تکمیل هیچ فرم و تائید احراز هویت مشتری، می‌توانند رمز ارزهای خود را تبدیل کنند.

کسب سود حاصل از خرید رمز ارز

این ویژگی‌ منحصربه‌فرد کیف پول تراست ولت با سایر کیف پول‌های چند ارزی تفاوت‌هایی دارد. تراست والت در عوض خرید رمز ارز و نگهداری آن در این کیف پول به کاربران سود می‌دهد. این قابلیت تقریباً مانند سود حساب‌های بانکی عمل می‌کند. در حال حاضر تنها با نگهداری ارزهای دیجیتالی مانند ترون، تزوس، وی‌چین، کالیستو، کاوا، توموچین، لوتکس و آلگوراند کیف پول تراست والت به کاربران سود می‌دهد.

مرورگری برای DApps

کیف پول نرم‌افزاری تراست والت دارای یک مرورگر مفید است. این مرورگر به شما کمک می‌کند تا مشاغل و فروشندگانی را پیدا کنید که برای فروش محصولات و خدمات خود ارزهای دیجیتال را قبول می‌کنند.

دسترسی امن

تراست ولت با ارائه یک کلید خصوصی این اطمینان خاطر را به کاربران خود می‌دهد که آن‌ها تنها افرادی هستند که به دارایی‌های مالی خود دسترسی خواهند داشت.

آموزش ساخت تراست والت

راه‌اندازی و استفاده از تراست ولت بسیار آسان است بااین‌حال چند نکته وجود دارد که به توضیح آن‌ها خواهیم ‌پرداخت. نکته حائز اهمیت این است که کیف پول نرم‌افزاری تراست والت تنها برای موبایل طراحی‌شده است و هر نرم‌افزار کامپیوتری با این نام جعلی است.

دانلود تراست ولت

تراست ولت را از منابع معتبر دانلود کنید. در اینجا لینک مستقیم دانلود کیف پول قرار داده‌شده است.

وب‌سایت رسمی

https://trustwallet.com

گوگل پلی:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wallet.crypto.trustapp

اپ‌استور:

https://apps.apple.com/app/apple-store/id1288339409

نصب تراست ولت

کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن

۱) با توجه به نوع سیستم‌عامل موبایل خود به یکی از آدرس‌های بالا مراجعه کرده و نرم‌افزار را دانلود کنید.

۲) پس از دانلود و نصب برنامه، برنامه را باز کنید. در این مرحله دو گزینه‌ به شما نمایش داده‌ می‌شود:

ایجاد یک کیف پول جدید/ Create a new wallet از قبل کیف پول‌دارم/already have a wallet

ازآنجایی‌که در این آموزش می‌خواهیم کیف پول جدید بسازیم مورد اول را انتخاب می‌کنیم.

۳) در این مرحله صفحه جدیدی باز می‌شود. پس از خواندن قسمت شرایط و مقررات سرویس‌دهی برنامه، گزینه continue را انتخاب کرده و به مرحله بعدی می‌رویم.

۴) در این قسمت بامطالعه و موافقت با پشتیبانی و نکته‌های امنیتی نرم‌افزار، گزینه continue را انتخاب می‌کنیم.

۵) صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن تراست ولت، یک عبارت بازیابی ۱۲ حرفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم است این عبارت را به‌صورت آفلاین در یک جای امن نگهداری کنید. همچنین می‌توانید در یک برگه عبارت بازیابی را با دقت یادداشت کرده و در یک جای خصوصی محفوظ نگه‌دارید.

در آینده به این عبارت نیاز دارید بنابراین مطمئن شوید که از آن در یک جای امن و غیرقابل‌دسترس نگه‌داری می‌کنید. شما به‌تنهایی مسئول حفاظت از عبارت بازیابی هستید؛ در صورت مفقود شدن آن، امکان دسترسی به کیف پول trust wallet را نخواهید داشت. امکان بازیابی این عبارت وجود ندارد. این عبارت را با شخص یا اشخاص دیگر به اشتراک نگذارید.

۶) پس از ذخیره عبارت بازیابی بر روی continue کلیک کرده و به صفحه بعدی می‌رویم. در این مرحله در باکس‌های جداگانه حروف عبارت بازیابی به‌صورت به‌هم‌ریخته نمایش داده‌شده‌اند. درواقع از ما خواسته‌شده تا با انتخاب ترتیب درست حروف، عبارت بازیابی را تائید کنیم.

۷) پس از انجام مراحل بالا کیف پول تراست ولت ایجاد می‌شود. در آخر بر روی عبارت done کلیک می‌کنیم.

۸) در این مرحله به صفحه اصلی کیف پول هدایت می‌شویم. کیف پول نرم‌افزاری تراست والت ما قابل‌استفاده بوده و می‌توانیم ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول اضافه و مدیریت کنیم.

نحوه استفاده از تراست ولت

کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن

تراست ولت گزینه‌ای برای تغییر زبان نداشته و از همان زبان‌اصلی موبایل استفاده می‌کند. درصورتی‌که مایل هستید زبان برنامه را تغییر دهید لازم است این کار را از طریق تنظیمات موبایل انجام دهید. بهتر است قبل از شروع هرگونه فعالیتی ابتدا به تنظیمات دستگاه رفته و با توجه به نیازهای خود آن را شخصی‌سازی کنید. برای رفتن به منوی تنظیمات، آیکون چرخ‌دنده در گوشه پایین سمت راست برنامه را لمس کنید.

ایجاد چندین حساب کیف پول

گزینه wallets را انتخاب کنید. می‌توانید نام کیف پول فعلی را انتخاب کرده و یا کیف پول جدیدی ایجاد کنید. هیچ محدودیتی در تعداد کیف پول‌های ایجادشده وجود ندارد. هر کیف پول جدید یک عبارت بازیابی منحصربه‌فردی دارد. عبارت بازیابی، رمز عبور اصلی تمام ارزهای دیجیتال شما است. بنابراین از این اطلاعات مهم برای هر اکانت جدیدی که ایجاد می‌کنید بک‌آپ تهیه کنید.

Backup/Restore نحوه بازیابی و بک‌آپ تراست ولت

درصورتی‌که در مراحل اولیه ساخت تراست ولت، از عبارت بازیابی خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده باشید می‌توانید، در این قسمت پشتیبان تهیه کنید:

برای تهیه بک‌آپ مراحل زیر را دنبال کنید:

در قسمت تنظیمات گزینه wallet را انتخاب کنید. کیف پول trust wallet مدنظر را انتخاب کنید. «سه‌نقطه» موجود در کنار کیف پول خود را لمس کنید. روی عبارت show recovery phrase را لمس کنید. در این لحظه اطلاعاتی نمایش داده‌ می‌شوند. این اطلاعات را به ترتیب کپی کنید. بازیابی کیف پول با استفاده از عبارت بازیابی

برای این کار لازم است تمام مراحلی که در هنگام ایجاد کیف پول نرم‌افزاری تراست والت طی کرده‌اید را انجام دهید با این تفاوت که:

گزینه I already have a wallet را انتخاب کنید. سپس عبارت ۱۲ حرفی محرمانه خود را وارد کنید. در این لحظه کیف پول trust wallet شما نمایش داده ‌می‌شود. رمزگذاری تراست ولت

کیف پول نرم‌افزاری تراست والت، برای ایجاد امنیت اضافی در هنگام ورود به برنامه امکان ایجاد رمز عبور را فراهم کرده است. ابتدا وارد قسمت setting شده و بعدازآن به قسمت security بروید؛ و مراحل زیر را دنبال کنید:

یک رمز عبور ۶ کاراکتری انتخاب کنید. هر دفعه که بخواهید وارد برنامه شوید و یا تراکنشی را امضا کنید، لازم است این پسورد ۶ کاراکتری را وارد کنید. در صورت فراموش کردن این رمز عبور، می‌توانید با استفاده از عبارت بازیابی آن رمز عبور خود را بازیابی کنید.

سایر تنظیمات تراست ولت

تراست ولت علاوه بر سه تنظیمات اصلی ذکرشده، امکانات دیگری در بخش setting دارد که عبارت‌اند از:

امکان انتخاب نوع ارز فیات روشن/خاموش کردن اعلان‌های برنامه روشن/خاموش کردن حالت تاریک صفحه مرورگر DApp

نحوه افزودن کوین و توکن به تراست ولت

کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن

تراست ولت امکان اضافه کردن و مدیریت ارزهای دیجیتال مختلف را فراهم کرده است. می‌توانید در هر حساب کیف پول کوین و توکن‌های دلخواه خود را اضافه و مدیریت کنید. برای این کار تنها لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه کیف پول trust wallet را بازکنید. به قسمت اصلی نمایش کیف پول بروید. در این قسمت فهرستی از کوین و توکن‌هایی اضافه‌شده به اکانت شما نمایش داده‌شده است. به‌صورت پیش‌فرض بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و بایننس‌کوین (BNB) به کیف پول شما اضافه‌شده‌اند. مراحل اضافه کردن کوین یا توکن جدید در قسمت اصلی صفحه کیف پول در گوشه بالا سمت راست صفحه آیکون Menu را انتخاب کنید. لیست بلندی از ارزهای دیجیتال که در کیف پول trust wallet در دسترس هستند، نمایش داده‌ می‌شود. با فعال کردن هر یک از کوین و توکن‌هایی موجود در لیست، می‌توانید آن‌ها را به اکانت کیف پول خود اضافه کنید. درصورتی‌که نتوانستید ارز دیجیتال مدنظر خود را پیدا کنید در قسمت search نام آن را جستجو کنید. در صورت وجود، ارز دیجیتال جستجو شده به شما نمایش داده ‌می‌شود. اگر ارز دیجیتال مدنظر شما در تراست والت موجود نباشد عبارت no assets found نمایش داده ‌می‌شود. مراحل اضافه کردن توکن‌های دلخواه به تراست ولت در همان صفحه مرحله قبل؛ به قسمت پایین صفحه بروید. در این قسمت یک گزینه برای اضافه کردن توکن‌های دلخواه وجود دارد. بر روی عبارت add custom Token را لمس کنید. توکن‌های دلخواه را به اکانت کیف پول خود اضافه کنید. ابتدا باید شبکه را انتخاب کنید. برای توکن ERC20 شبکه Ethereum را انتخاب کنید. آدرس تراکنش توکن را وارد کنید یا آن را اسکن کنید. به‌محض واردکردن و یا اسکن کردن آدرس تراکنش توکن، جزئیات توکن به‌صورت خودکار توسط تراست ولت دریافت می‌شود. با تائید آن برای اضافه شدن توکن دلخواه روی گزینه Done کلیک کنید.

نکته: در قسمت Etherscan می‌توانید کد QR آدرس تراکنش را مشاهده کنید.

نحوه دریافت آدرس کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن

برای دریافت ارزهای دیجیتال لازم است آدرس کیف پول تراست ولت خود را پیدا کنید. برای دریافت آدرس کیف پول مراحل زیر را دنبال کنید:

در صفحه اصلی کیف پول بر روی توکن یا کوین که قصد واریز و یا دریافت آن را دارید را انتخاب ‌کنید. برای مثال برای بدست‌آوردن«آدرس دریا‌فت/receiving address” بیت‌کوین روی Bitcoin ضربه بزنید. در این مرحله موجودی و جزئیات تراکنش‌ شما نمایش داده می‌شود. با لمس عبارت Copy Address، آدرس را دریافت می‌کنید. نکته: می‌توانید از آدرس اتریوم برای واریز توکن‌های ERC20 استفاده کنید. برای مشاهده آدرس اصلی و کد QR، در همان صفحه بر روی گزینه Receive که در مرکز صفحه قرار دارد ضربه بزنید. صفحه جدیدی باز می‌شود. در این صفحه می‌توانید آدرس خود را کپی کرده و یا با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

نحوه پرداخت از طریق تراست ولت

برای پرداخت و ارسال کوین و توکن از طریق کیف پول trust wallet تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

کیف پول تراست ولت را بازکنید. کوین یا توکنی که قصد ارسال دارید انتخاب کنید. گزینه Send را انتخاب کرده و آدرس گیرنده و مقدار رمز ارز را مشخص کنید. گزینه continue را کلیک کنید. صفحه جدیدی نمایش داده ‌می‌شود. در این صفحه جزئیات تراکنش مانند آدرس فرستنده، گیرنده و میزان هزینه‌ها نشان داده‌ می‌شود.

درصورتی‌که قصد ارسال بیت‌کوین، اتریوم و یا هر کوین دیگری را دارید، گزینه‌ «هزینه شبکه/Network fee” را مشاهده‌ خواهید کرد. این گزینه برای تنظیم پرداخت حق کمیسیون ماینرها است.

آموزش swap در تراست ولت

کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن

تراست ولت یک ویژگی منحصربه‌فرد به نام swap دارد. بر اساس این ویژگی می‌توانید کوین‌ها و توکن‌های موجود در شبکه‌های مختلف را به‌راحتی به یکدیگر تبدیل کنید. برای این کار تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برنامه تراست والت را بازکنید. آیکون مربوط به ترید که در قسمت پایین و وسط صفحه قرار دارد را انتخاب کنید. این آیکون دو فلش رفت‌وبرگشت را نشان می‌دهد. صفحه‌ای باز می‌شود که در قسمت بالای آن می‌توانید یکی از گزینه‌های swap و exchange را انتخاب کنید. برای مثال در اینجا گزینه swap را انتخاب می‌کنیم. حالا صفحه جدیدی نمایش داده ‌می‌شود. لازم است باکس‌های خالی موجود در این صفحه را پرکنیم. در اولین باکس صفحه، نام رمز ارزی که فعلاً در اختیاردارید را وارد کنید. در باکس بعدی نام رمز ارزی که قصد دارید دریافت کنید را وارد می‌کنید. برای این کار می‌توانید با استفاده از فلشی که در قسمت راست هر یک از باکس‌ها قرار دارد، رمز ارز مدنظر را جستجو و انتخاب کنید. حالا باید میزان رمز ارزها را مشخص کنید. برای این کار می‌توانید یکی از قسمت‌های you pay و یا you get را به‌صورت دستی وارد کنید. مورد بعدی به‌صورت خودکار توسط نرم‌افزار محاسبه و تبدیل می‌شود. پس از مشخص شدن میزان پرداختی و دریافتی، گزینه swap را کلیک کنید. در این مرحله صفحه جدید نمایش داده‌ می‌شود. گزینه send در قسمت پایین صفحه را انتخاب کنید. پس از پردازش، عبارت swap successfully completed بر روی صفحه‌نمایش داده‌ می‌شود. نتیجه‌ گیری

تراست ولت یک کیف پول دیجیتالی برای ذخیره و مدیریت لیست بلندی از ارزهای دیجیتال است. کیف پول نرم‌افزاری تراست والت با داشتن ویژگی‌های کم‌نظیر یکی از انتخاب‌های اصلی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای است. همان‌طور که مشاهده کردید استفاده از کیف پول trust wallet با داشتن رابط کاربری آسان، بسیار راحت است. تنها کافی است مراحل آموزش داده‌شده را به ترتیب و با دقت دنبال ‌کنید.

سؤالات متداول

۱) آیا استفاده از تراست والت توصیه می‌شود؟

این نرم‌افزار به شما دسترسی به انواع ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید با نگهداری دارایی خود در این کیف پول سود حاصل از سپرده‌گذاری کسب کنید. همچنین تراست والت امکان خرید رمز ارز را با استفاده از کارت‌های اعتباری را فراهم کرده است. اگر می‌خواهید رمز ارزهای خود را در برابر خطرات سایبری و هکرها محافظت کنید، تراست ولت انتخاب مناسبی است.

۲) جنبه‌های مثبت کیف پول نرم‌افزاری تراست والت چیست؟

کیف پول نرم‌افزاری تراست والت رابط کاربری آسان و مناسب داشته و استفاده از این کیف پول برای تمامی کاربران به‌خصوص کسانی که به‌تازگی وارد بازار رمز ارزها شده‌اند بسیار راحت است. از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. دانلود این نرم‌افزار کاملاً رایگان است. این نرم‌افزار منبع باز و کاملاً شفاف است. این کیف پول به‌جای آنکه کلیدهای خصوصی را در فضای ابری که آسیب‌پذیر هستند، ذخیره کند، آن‌ها را در یک محل لوکال نگهداری می‌کند. پردازش در کیف پول trust wallet سرعت مطلوبی داشته و معاملات سریع انجام می‌شوند. شما می‌توانید در یک مکان چندین دارایی رصد و پیگیری کنید. با استفاده از کیف پول ولت و از طریق مرورگر DApps امکان شناسایی سایر بیزینس‌هایی که از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، وجود دارد. توسعه‌دهندگان تراست والت برای انجام معاملات هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کنند.

۳) نقاط ضعف کیف پول نرم‌افزاری تراست والت چیست؟

نداشتن نسخه ویندوز اصلی‌ترین نقطه‌ضعف این کیف پول است. به دلیل عدم ارائه اسناد و مدارک لازم درباره رمز ارزهای مختلف، کاربران مجبورند برای تحقیق درباره کوین‌ها به منابع دیگر رجوع کنند

۴) تراست ولت از چه کوین‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

کیف پول تراست ولت از همه ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت کوین، بایننس، ریپل، استلار، زی‌کش، دش، ترون، بیت‌کوین‌کش، تزوس و بسیاری موارد دیگر.

به این مقاله امتیاز دهید

Submit Rating

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیاز: ۰

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

ترتیبی که برای خواندن مقالات" کیف پول ارز دیجیتال "به شما پیشنهاد می‌کنیم:
کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آنکیف پول کوین بیس (coinbase) چیست؟ بررسی جوانب مثبت و منفی آنکیف پول سرد چیست و انواع آن کدامند؟امن ترین کیف پول بیت کوین چیست؟ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین چگونه انجام می شود؟کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ معرفی بهترین کیف پول‌هاکیف پول کوینومی چیست؟ بررسی ویژگی ها و مزایای آنکیف پول لجر چیست؟ مزایا و معایب به همراه راهنمای استفادهمعرفی ۴ کیف پول ارز دیجیتال سال ۱۴۰۰کیف پول جکس چیست؟ بررسی ویژگی های جدید آنکیف پول Exodus چیست؟ بررسی ویژگی ها و امنیت آنکیف پول ترزور (TREZOR) چیست؟ بررسی و مقایسه دو مدل اصلی آنکیف پول مای سلیوم MYCELIUM چیست؟ ویژگی ها و راهنمای استفاده از آنکیف پول واسابی (wasabi) چیست؟ بررسی امکانات، امنیت و آینده آنکیف پول رابین هود (robinhood) چیست؟ نگاهی به مزایا و معایب این کیف پولکیف پول الکتروم چیست؟ بررسی مزایا، معایب و ویژگی های امنیتی آن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.





.hnbotsidebar .container { width: 400px; position: absolute; left: 50%; transform: translate(-50%, -50%); display: flex; justify-content: center; align-items: center; } .hnbotsidebar .center { width: 100%; height: 60px; position: absolute; } .hnbotsidebar .btn { width: 100%; height: 60px; cursor: pointer; background: transparent; border: 0; outline: none; transition: 1s ease-in-out; } .hnbotsidebar svg { position: absolute; left: 0; top: 0; fill: none; stroke: #fff; stroke-dasharray: 150 480; stroke-dashoffset: 150; transition: 1s ease-in-out; width: 100%; } .hnbotsidebar .btn:hover svg { stroke-dashoffset: -480; }.hnbotsidebar .btn:hover { transition: 0; background: white; } div#custom_html-6 a span { background: linear-gradient(135deg,#4d4ca5,#010038) !important; padding: 18px !important; transition: 0.7s !important; border-radius: 5px; font-weight: 500; } .hnbotsidebar .btn span { color: white; font-size: 18px; font-weight: 100; }.hnbotsidebar { margin-top: 25px; } .hnbotsidebar a span { background: linear-gradient(135deg,#4d4ca5,#010038); padding: 18px !important; transition: 0.7s !important; border-radius: 5px; font-weight: 500; font-family: vazir; font-weight: 500 !important; }
کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن
ترتیبی که برای خواندن مقالات مربوطه به شما پیشنهاد می‌کنیم:کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آنکیف پول کوین بیس (coinbase) چیست؟ بررسی جوانب مثبت و منفی آنکیف پول سرد چیست و انواع آن کدامند؟امن ترین کیف پول بیت کوین چیست؟ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین چگونه انجام می شود؟کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ معرفی بهترین کیف پول‌هاکیف پول کوینومی چیست؟ بررسی ویژگی ها و مزایای آنکیف پول لجر چیست؟ مزایا و معایب به همراه راهنمای استفادهمعرفی ۴ کیف پول ارز دیجیتال سال ۱۴۰۰کیف پول جکس چیست؟ بررسی ویژگی های جدید آنکیف پول Exodus چیست؟ بررسی ویژگی ها و امنیت آنکیف پول ترزور (TREZOR) چیست؟ بررسی و مقایسه دو مدل اصلی آنکیف پول مای سلیوم MYCELIUM چیست؟ ویژگی ها و راهنمای استفاده از آنکیف پول واسابی (wasabi) چیست؟ بررسی امکانات، امنیت و آینده آنکیف پول رابین هود (robinhood) چیست؟ نگاهی به مزایا و معایب این کیف پولکیف پول الکتروم چیست؟ بررسی مزایا، معایب و ویژگی های امنیتی آن
کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آنعلی صابریان
از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد با برگزاری ۲۷ دوره جامع آموزشی بلند مدت، بیش از ۵۰۰۰ تحلیلگر را وارد بازار سرمایه کرده‌ایم. تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.
.rightrow span { margin-top: -55px; }.rightrow img { margin: 0 !important; } .rightrow span { margin-top: -40px; color:#033241 !important; } .rightrow { display: inline-grid; text-align: center; width: 30%; float: right; }.leftrow { width: 70%; color:#033241 !important; font-size: 15px } .foot1rowhn { display: flex; float: right; }footer .widget { background: #f2f2ff; } @media(min-width:200px) and (max-width:768px){ footer#site-footer .col-sm-4:nth-child(1) { flex: 0 0 100%; max-width: 100%; } }
تهران، پاسداران، بوستان دوم، گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲
۰۲۱-۹۱۰۰۷۵۹۰
دعوت به همکاری
کیف پول تراست ولت چیست؟ راهنمای کامل استفاده از آن
div#text-3 .middle-bot.col-4 a div#text-3 .middle-bot.col-4 { display: flex; width: 100%; float: right;} .addresslan{ color:#033241; }footer .middle-bot.col-4 { padding: 0; }.middle-bot.col-4 { margin: 10px 0; } .middle-bot.col-4 i { font-size: 18px; } .middle-bot.col-4 img { max-width: 20px; margin: 0px; }
@media only screen and (min-width: 767px) { #bij_single_side { max-width: 427px; } #bij_single_side.start { position: relative !important; top: auto !important; } #bij_single_side.normal { top: auto !important; bottom: 0 !important; position: fixed !important; } #bij_single_side.ended { top: auto !important; bottom: 0 !important; position: absolute !important; } }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق