درخواست بررسی مجدد صلاحیت 81 داوطلب انتخابات شوراها در لرستان


درخواست بررسی مجدد صلاحیت 81 داوطلب انتخابات شوراها در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان گفت: 81 نفر از داوطلبانی که توسط هیات های اجرایی و نظارت د صلاحیت شده اند اعتراض خود را تحویل هیات نظارت استان دادند.

باقر پورحسینی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز نهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده در صورت اعتراض می تواند شکایت خود را به هیات عالی نظارت استان لرستان واقع در استانداری لرستان تسلیم کنند.

به گفته وی از سیزدهم اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز بررسی اعتراضات و شکایت داوطلبین از سوی دبیرخانه هیات نظارت استان لرستان انجام خواهد گرفت.

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۴۸۵ داوطلب شوراهای شهر در استان لرستان ۱۳۸ نفر توسط هیات های اجرایی و ۹۷ نفر توسط هیات های نظارت و در مجموع ۲۳۵ نفر رد صلاحیت شده اند. پورحسینی تاکید کرد: کمترین رد صلاحیت ها از سوی هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در سطح شهرستان ها صورت گرفته است.

انتخابات شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...